Awaria w Banku Millennium i Santander Bank Polska. Klienci zgłaszają problemy [Aktualizacja]

Awaria w Banku Millennium i Santander Bank Polska. Klienci zgłaszają problemy [Aktualizacja]

Awaria w Banku Millennium i Santander Bank Polska. Klienci zgłaszają problemy [Aktualizacja]
Źródło zdjęć: © downdetector.pl
Arkadiusz Stando
10.12.2019 06:47, aktualizacja: 10.12.2019 08:48

Klienci Banku Millennium oraz Santander Bank Polska nie mogą zalogować się do bankowości internetowej. Jest problem z aplikacją mobilną. Podczas próby logowania otrzymujemy komunikat: "Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później".

Aktualizacja: Bank Millennium i Santander BP zaczęły działać poprawnie 9 grudnia, ok. godziny 15:00

Internauci zgłaszają problemy z logowaniem do kont internetowych Banku Millennium. Nie działa jednak tylko aplikacja na urządzenia mobilne. Logowanie nadal jest możliwe z pomocą wersji przeglądarkowej. W serwisie downdetector.pl pojawiło się już kilkaset zgłoszeń.

Awaria w Banku Millennium

Obraz
© WP.PL

Pierwsze problemy pojawiły się tuż po godzinie 10:00. Najwięcej problemów zgłaszają użytkownicy z Polski centralnej, południowej, oraz część internautów z województwa pomorskiego. Nie wiadomo, co spowodowało awarię logowania w aplikacji Banku Millennium.

Podobnie jest w Santander Bank Polska SA - nie działa aplikacja mobilna

Identyczny problem pojawił się w aplikacji mobilnej banku Santander. Użytkownicy byłego banku BZWBK nie zalogują się z jej pomocą. Nadal działa jednak logowanie przez przeglądarkę. Aplikacja informuje: "Nie udało się nawiązać połączenia z Bankiem. Sprawdź swoje połączenie internetowe (konfigurację, środki na koncie, zasięg lub inne, które mogą mieć wpływ na komunikację) i spróbuj ponownie. Kod 116" - niestety zalecenia nic nie pomagają, a dostępu do logowania nadal brak.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (139)