Awaria w Banku Millennium i Santander Bank Polska. Klienci zgłaszają problemy [Aktualizacja]
10.12.2019 06:47, aktual.: 10.12.2019 08:48
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Klienci Banku Millennium oraz Santander Bank Polska nie mogą zalogować się do bankowości internetowej. Jest problem z aplikacją mobilną. Podczas próby logowania otrzymujemy komunikat: "Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później".
Aktualizacja: Bank Millennium i Santander BP zaczęły działać poprawnie 9 grudnia, ok. godziny 15:00
Internauci zgłaszają problemy z logowaniem do kont internetowych Banku Millennium. Nie działa jednak tylko aplikacja na urządzenia mobilne. Logowanie nadal jest możliwe z pomocą wersji przeglądarkowej. W serwisie downdetector.pl pojawiło się już kilkaset zgłoszeń.
Awaria w Banku Millennium
Pierwsze problemy pojawiły się tuż po godzinie 10:00. Najwięcej problemów zgłaszają użytkownicy z Polski centralnej, południowej, oraz część internautów z województwa pomorskiego. Nie wiadomo, co spowodowało awarię logowania w aplikacji Banku Millennium.
Podobnie jest w Santander Bank Polska SA - nie działa aplikacja mobilna
Identyczny problem pojawił się w aplikacji mobilnej banku Santander. Użytkownicy byłego banku BZWBK nie zalogują się z jej pomocą. Nadal działa jednak logowanie przez przeglądarkę. Aplikacja informuje: "Nie udało się nawiązać połączenia z Bankiem. Sprawdź swoje połączenie internetowe (konfigurację, środki na koncie, zasięg lub inne, które mogą mieć wpływ na komunikację) i spróbuj ponownie. Kod 116" - niestety zalecenia nic nie pomagają, a dostępu do logowania nadal brak.