Apple poszukuje treści dla iPada

Nieco ponad dwa tygodnie przed rozpoczęciem sprzedaży iPada koncern Apple usiłuje znaleźć odpowiednie treści dla własnego tabletu. Według informacji dziennika "The Wall Street Journal" negocjacje z firmami medialnymi przebiegają jednak bardzo opornie.

Apple poszukuje treści dla iPada
Źródło zdjęć: © Apple

Nieco ponad dwa tygodnie przed rozpoczęciem sprzedaży iPada koncern Apple usiłuje znaleźć odpowiednie treści dla własnego tabletu. Według informacji dziennika "The Wall Street Journal" negocjacje z firmami medialnymi przebiegają jednak bardzo opornie.

Zdaniem gazety wiele stacji telewizyjnych, jak również wydawcy prasy, czasopism i książek wątpią w korzystną dla siebie współpracę. Albo też mają zbyt wygórowane żądania finansowe.

Obraz
© (fot. Apple)

A czas nagli. Trzeciego kwietnia pierwsze iPady trafią do rąk klientów. Przedsprzedaż już trwa, a popyt jest podobno ogromny. Analitycy rynku poinformowali gazetę, że zebrano już setki tysięcy zamówień. Eksperci prognozują, że w pierwszych miesiącach Apple zdoła sprzedać więcej iPadów niż iPhone'ów podczas ich premiery w 2007 roku. W ciągu 74 dni nabywców znalazło wówczas milion urządzeń.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (12)