Apple poszukuje treści dla iPada

Apple poszukuje treści dla iPada

Apple poszukuje treści dla iPada
Źródło zdjęć: © Apple
19.03.2010 15:07

Nieco ponad dwa tygodnie przed rozpoczęciem sprzedaży iPada koncern Apple usiłuje znaleźć odpowiednie treści dla własnego tabletu. Według informacji dziennika "The Wall Street Journal" negocjacje z firmami medialnymi przebiegają jednak bardzo opornie.

Nieco ponad dwa tygodnie przed rozpoczęciem sprzedaży iPada koncern Apple usiłuje znaleźć odpowiednie treści dla własnego tabletu. Według informacji dziennika "The Wall Street Journal" negocjacje z firmami medialnymi przebiegają jednak bardzo opornie.

Zdaniem gazety wiele stacji telewizyjnych, jak również wydawcy prasy, czasopism i książek wątpią w korzystną dla siebie współpracę. Albo też mają zbyt wygórowane żądania finansowe.

Obraz
© (fot. Apple)

A czas nagli. Trzeciego kwietnia pierwsze iPady trafią do rąk klientów. Przedsprzedaż już trwa, a popyt jest podobno ogromny. Analitycy rynku poinformowali gazetę, że zebrano już setki tysięcy zamówień. Eksperci prognozują, że w pierwszych miesiącach Apple zdoła sprzedać więcej iPadów niż iPhone'ów podczas ich premiery w 2007 roku. W ciągu 74 dni nabywców znalazło wówczas milion urządzeń.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (12)