Alior Bank ulepsza bankowość elektroniczną. Zmiany w serwisie transakcyjnym
Alior Bank modernizuje bankowość elektroniczną wprowadzając liczne zmiany w serwisie transakcyjnym. Odświeżony wygląd, liczne ułatwienia i nowe nazwy: "Alior Online" i "Alior Mobile" - na to wszystko klienci banku muszą poczekać do 13 grudnia.
28.11.2019 10:20
13 grudnia 2019 roku nastąpi aktualizacja serwisu transakcyjnego Alior Banku. W jej ramach witryna internetowa działać będzie pod nazwą "Alior Online", a aplikacja mobilna - "Alior Mobile". Nowe nazwy to jedynie początek zmian, które bank postanowił wprowadzić dla swoich klientów.
Użytkownicy pierwsze różnice dostrzegą zaraz po zalogowaniu się na swoje konto. W nowym widoku ekran bankowości elektronicznej zostanie podzielony na dwie części. Będą to "Mój portfel" oraz "Historia". - Dzięki nim klienci będą mieli szybki podgląd ostatnich transakcji i będą mogli w wygodny sposób zarządzać produktami np. korzyściami do konta "Jakże Osobistego" - czytamy na stronie banku.
W zakładce "Mój portfel" zmniejszeniu ulegną kafelki produktów, co umożliwi klientom zobaczenie większej ilości informacji na pulpicie. Po aktualizacji systemu, oprócz salda dostępnego, użytkownikom wyświetli się także saldo księgowe. W panelu konta "Jakże Osobistego" pojawi się link do zarządzania korzyściami konta. Zamiast licznika dni pozostałych do końca lokaty, klienci otrzymają od banku jasną informację o dacie jej zapadalności.
"Zmieniamy system dla wygody klientów
Zmiany dotyczą również ekranów szablonów - zapisanych przez klientów danych odbiorców przelewów. Użytkownicy otrzymają do dyspozycji przejrzysty widok listy, który pozwoli na wyświetlenie pełnej nazwy szablonu bez względu na jej długość. Przy każdym z nich widoczny będzie dostęp do najważniejszych operacji jak np. wysłanie przelewu.
Odświeżenie dotyczy także BLIK-a. Zmianom ulegnie wygląd ekranu kodów BLIK oraz przelewu na telefon BLIK. Za sprawą jasnych kolorów nowe ekrany mają stać się bardziej przejrzyste dla użytkowników.
Na stronie Alior Banku możemy przeczytać wypowiedź Dyrektora Departamentu Rozwoju Kanałów Cyfrowych Alior Banku, Piotra Łakomskiego.
- Z bankowości internetowej Alior Banku korzysta coraz więcej klientów, zmieniamy system dla ich wygody. Zależy nam, aby zapewnić im jak największy komfort poprzez prostotę obsługi oraz jej intuicyjność. Zanim zdecydowaliśmy się na przebudowanie naszego systemu transakcyjnego, przeprowadziliśmy analizę sugestii, które przez ostatnie dwa lata pośrednio i bezpośrednio przez social media przekazywali nam nasi klienci. To pozwoliło na dostosowanie serwisu do oczekiwań jego użytkowników. Dodatkowo, wraz z naszym zespołem badawczym RBL, zrealizowaliśmy serię badań, aby zweryfikować czy zaprojektowane rozwiązania spełniają te oczekiwania.