Znana polska marka - Era - zniknie z polskiego rynku

Znana polska marka - Era - zniknie z polskiego rynku

Znana polska marka - Era - zniknie z polskiego rynku
10.12.2008 13:33, aktualizacja: 13.12.2008 00:29

Jedna z wiodących polskich marek telekomunikacyjnych – Era – znika z polskiego rynku. Zastąpi ją w przyszłym roku T-Mobile. Deutche Telekom liczy, że to posunięcie poprawi jego pozycję na naszym rynku – czytamy w „Rzeczpospolitej”

Rzeczpospolita dowiedziała się, iż operacja zmiany marki ma zostać sfinalizowana do połowy przyszłego roku, a sama decyzja została już zakomunikowana pracownikom Polskiej Telefonii Cyfrowej przez prezesa zarządu –. Klausa Hartmana. Przedstawiciele sieci Era nie komentują tych informacji, a także nie udzielają żadnych informacji.

Decyzja o zmianie marki Era, na T-Mobile była do przewidzenia. Tuż po przejęciu kontroli nad operatorem przez Niemców, zapowiedzieli oni zmianę marki. Zmiana byłaby wprowadzona już dużo wcześniej, gdyby nie długotrwały spór DT i Vivendi. Sieć Era nie jest już jak kiedyś liderem na rynku i mimo szumnych zapowiedzi, wciąż nie może odzyskać swojej dawnej pozycji. Nowa marka ma jej w tym pomóc. Era nie jest pierwsza, już wcześniej sieć Idea zmieniła nazwę na Orange.

„Ujednolicanie marek pozwala wzmocnić ich globalną siłę. Kupowanie usług pod międzynarodową marką daje klientom poczucie przynależności do czegoś wielkiego” – tłumaczy specjalista Steven Hartley na łamach Rzeczpospolitej.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (6)