Znamy zwycięzców konkursu badacup 2

Znamy zwycięzców konkursu badacup 2
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

16.04.2012 11:46, aktual.: 16.04.2012 12:31

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Zakończyła się druga edycja polskiej odsłony badacup 2. Konkurs zorganizowany przez Samsung Electronics Polska skierowany jest do deweloperów aplikacji dedykowanych systemowi operacyjnemu bada OS, w oparciu o który pracują telefony z rodziny Samsung Wave.

Główna nagroda, 10 000zł i telefon Wave 3, trafi do Roberta Lulka, autora gry Monsters n’Bones. Trzech laureatów nagrody II stopnia otrzyma po 3000 zł oraz telefony Wave 3, a kolejnych 10 oprócz smartfonów zostanie nagrodzonych kwotą 1000zł. Pełna lista zwycięzców przedstawia się następująco:br />
Nagroda I stopnia:
Robert Lulek - Monsters n'Bones

Jest to gra science fiction, której fabuła opiera się na niesieniu ratunku obcym za pomocą statku kosmicznego. Ciekawy pomysł, prosty interfejs i wysoki poziom grywalności został doceniony między innymi przez AppDevice i iFanzine.

Michał Łuszczuk i Adam Kuszczak - SplendidEffectsbr />
Najbardziej zaawansowany mobilny edytor zdjęć dla systemu bada.

Marcin Nowak - Space Escape: Episode 1
Doskonała strzelanka z piękną grafiką, której akcja rozgrywa się na zagubionej stacji kosmicznej.

Paweł Huber - Pixel Flood
Szybka, prosta, pełna zabawy gra. Zadaniem gracza jest zalanie całej planszy jednym kolorem startując w lewym górnym kafelku, w jak najmniejszej możliwej liczbie ruchów.

Nagrody III stopnia:

Paweł Huber - Sleepy
Sleepy to geo-budzik, pozwalający ustawić ile metrów przed celem chcemy się obudzić. Dzięki niemu można zasnąć w podróży nie martwiąc się, że przeoczymy nasz punkt docelowy.

Grzegorz Adamczyk - HyperFight3D
To dynamiczna gra akcji, w której sterujemy gwiezdnym myśliwcem patrolując kosmiczne szlaki.

*Kamil Niezręcki *- epic Reader 2
Aplikacja daje dostęp do najświeższego humoru z popularnych serwisów, takich jak: kwejk.pl, demotywatory.pl, mistrzowie.org, studentpotrafi.pl, Besty.pl, Wiocha.pl.

Piotr Kuchta - Learn your words
Zabawna, animowana gra, która pomaga dzieciom nauczyć się podstawowych słów w języku francuskim i polskim.

Damian Dominiak - Gifter
Aplikacja pomagająca znaleźć właściwy prezent na urodziny czy święta.

Netgenetator - TrackStats
Aplikacja umożliwia śledzenie tras. Pokazuje statystyki takie jak: maksymalna prędkość, średnia prędkość, odległość, czas. Zapisz swoje trasy do formatu KML i następnie wyświetl je w programie Google Earth.

Gamesoul - Afterglow
Afterglow to zawrotna i stylowa gra typu brick-breaker'a z kolorową grafiką.

Michał Karpiuk - Swipe Master
Gra zręcznościowa. Chwyć swoje kółko i steruj nim tak aby unikać zderzenia z pozostałymi kółkami swobodnie latającymi po ekranie. Przetestuj swój zmysł orientacji, zmierz się z planszami o różnej trudności i zostań Swipe Masterem.

Cezary Zylbersztajn - Walutomat
Aplikacja w przystępny sposób wyświetla dane kursów walut udostępnione przez on-line’owy kantor wymiany walut www.walutomat.pl. Dzięki niej w łatwy sposób dowiemy się o ofertach kupna i sprzedaży waluty, automatyczne odświeżanie danych z internetu pozwoli nam szybko otrzymywać informacje o zmianach w kursach walut.

Sławomir Musiał - C64 Music Player
C6. Music Player pozwala odkryć na nowo zapomniane utwory skomponowane dla 8 bitowego komputera Commodore 64, dając dostęp do 40000 utworów zgromadzonych w High Voltage SID Collection (HVSC) - ogromnej kolekcji stworzonej przez muzyków i fanów 8 bitowych dźwięków.

Prezentacje narzędzi służących tworzeniu aplikacji, które Samsung zorganizował w kilku ośrodkach naukowych w całym kraju pokazały, że w polskich studentach drzemie ogromny potencjał w tym zakresie. Zajęcia zostały przeprowadzone przez pracowników Działu Badań i Rozwoju firmy Samsung między innymi w Krakowie, Poznaniu, Lublinie i Warszawie. Pula nagród, które zostaną przyznane laureatom tegorocznej edycji konkursu, wyniosła ponad 5. 000 zł. Nagrody zostały przyznane zwycięzcom I II stopnia 13 kwietnia podczas uroczystego spotkania w siedzibie firmy Samsung Electronics Polska w Warszawie.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)