Zmiany w ofercie dla małych i średnich firm w Netii
13.03.2009 16:15
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Netia wprowadziła zmiany w swojej ofercie dla małych i średnich firm. Na własnej sieci Netia udostępnia łącza internetowe bez konieczności posiadania abonamentu telefonicznego i ponoszenia opłaty za utrzymanie łącza, natomiast w usługach głosowych wprowadziła zupełnie nowe plany taryfowe i rabaty. Pakiet zmian uzupełnia nowa usługa: Netia Backup.
Najistotniejsze zmiany wprowadzono w usługach Netii, świadczonych na własnej sieci operatora: małe i średnie przedsiębiorstwa mogą obecnie korzystać z dostępu do internetu bez konieczności posiadania usługi głosowej oraz ponoszenia opłaty za utrzymanie łącza. Dodatkowo, także dla usług świadczonych na bazie uwolnionych łączy TP (LLU), obniżono ceny i zwiększono minimalną prędkość łącza do 2 Mb/s. W skutek tego łącze o prędkości 2 Mb/s w ofercie Netii dla firm (na sieci własnej i LLU) kosztuje od 40 zł miesięcznie.
Dodatkowo, Netia wprowadziła nowe taryfy telefoniczne z pakietami minut zawartych w abonamencie: Lepszy Telefon - Firma 120 minut oraz Lepszy Telefon - Firma 500 minut. W przypadku pakietów, zawierających 500 lub 2500 minut, Netia oferuje dodatkowy upust w wysokości odpowiednio 5 zł i 10 zł miesięcznie. Natomiast, gdy dana firma zdecyduje się na przeniesienie numeru do sieci Netii, przy wyborze planu z pakietem 500 minut przez 3 pełne okresy rozliczeniowe otrzyma rabat od opłaty abonamentowej w wysokości 20 zł.
Do oferty dla firm wprowadzono również usługę NetiaBackup, pozwalającą na bezpieczne archiwizowanie online nielimitowanej ilości danych, chroniąc klienta przed ich utratą. Rozwiązanie NetiaBackup dostępne jest jako usługa dodatkowa dla użytkowników łączy internetowych Netii oraz jako samodzielna usługa dla klientów innych operatorów.
Zmiany wprowadzone w ofercie dla małych i średnich firm są analogiczne do modyfikacji oferty dla klientów indywidualnych.