Żegnamy markę Motorola

Żegnamy markę Motorola
Źródło zdjęć: © John Karakatsanis / CC

10.01.2016 11:27, aktual.: 11.01.2016 12:41

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Z początkiem stycznia 2016 roku, firma Lenovo będąca właścicielem Motorola Mobility, wprowadza nowy branding mający na celu wyznaczenie nowych standardów w komunikacji marek znajdujących się w portfolio firmy.

Motorola Mobility, międzynarodowa marka, która w swojej blisko 90-letniej historii udowodniła, że jest jednym z liderów w komunikacji mobilnej i radiowej, w 2014 roku stała się częścią koncernu Lenovo. We wrześniu 2015 roku w ramach nowego działu Lenovo Mobile nastąpiło połączenie działów mobilnych Lenovo z Motorola Mobility.

Obecnie firma Lenovo wprowadza nową komunikację swoich marek mobilnych, tj. Motoroli oraz Vibe. Obydwa brandy zostaną skupione w ramach firmy Lenovo, odpowiednio jako: Lenovo moto oraz Lenovo Vibe.

Sama zmiana nazwy z Motorola na moto była już anonsowana poprzez dotychczasowe nazewnictwo produktów, tj. Moto E, Moto G, czy Moto 360. Nie pojawiała się na produktach od wprowadzenia na rynek Moto X w 2013 roku. Wszystkie produkty były sygnowane znakiem M nazywanym "emsignia", który powstał w 1955 roku i przez kolejne lata przeszło kilka zmian stylistycznych. Nazwa Motorola nadal istnieje, ale będzie ona używana bardziej selektywnie. W dalszym ciągu będą także utrzymane marki Droid w Stanach Zjednoczonych oraz Le Meng w Chinach.

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Origin PC Omni - najpotężniejszy komputer all-in-one

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (21)