Ze szczytu list przebojów do smartfonów LG – k‑popowy zespół bts personalizuje telefony LG
LG dostrzegło rosnącą popularność gatunku K-pop oraz fenomen zespołu BTS - koreańskiej gwiazdy, która szturmem zdobywa listy przebojów i popularność na całym świecie i nawiązało globalną współpracę z zespołem.
Dzięki temu prawdziwi fani K-pop i posiadacze smartfonów LG mogą pobrać ekskluzywny pakiet materiałów ze swoimi ikonami korzystając z aplikacji LG SmartWorld. W skład pakietu wchodzi siedem motywów poświęconych poszczególnym członkom zespołu BTS i pozwalających na całkowite zmodyfikowanie interfejsu użytkownika, w tym ekranu głównego, menu, ekranów połączeń.
Fani grupy BTS korzystający m.in. ze smartfona LG G7 ThinQ, będą mogli wybrać jeden z ośmiu niepowtarzalnych motywów. Siedem motywów jest opartych na wizerunkach poszczególnych członków zespołu, natomiast ósmy jest poświęcony całej grupie. Każdy z motywów zawiera unikalne tła, schematy kolorów, a nawet ikony powiązane z osobowością poszczególnych muzyków, a tym samym daje możliwość wyjątkowej personalizacji swojego urządzenia.
Pakiet dostępny w aplikacji LG Smart World (Sklep Play) może być zastosowany do smartfonów LG z 2017 i 2018 roku, z wyjątkiem LG K4 2017. Natomiast dla modelu LG K8 2017 kontent będzie możliwy do ściągnięcia z końcem czerwca br.
Grupa BTS jest pierwszym zespołem K-pop w historii, którego album znalazł się na 1. miejscu listy „Billboard 200”, amerykańskiego notowania najlepiej sprzedających się płyt na terenie Stanów Zjednoczonych pokonując wydawnictwa takich gwiazd jak: Taylor Swift, Ed Sheeran czy Sam Smith.
W 2018 roku magazyn „Forbes” okrzyknął zespół BTS najbardziej wpływowymi gwiazdami z Korei Południowej. Najnowszy album grupy „Love Yourself: Tear” równie szybko podbija listy przebojów, także poza granicami Korei.
BTS ma grono oddanych fanów na całym świecie. Profile społecznościowe zespołu angażują miliony wielbicieli (konto na Twitterze śledzi ponad 15 milionów osób), a dynamiczne i kolorowe teledyski oraz choreografie biją rekordy wyświetleń. Najnowszy teledysk grupy „Fake Love” osiągnął już ponad 188 milionów odtworzeni na YouTube.
Zaangażowana społeczność zgromadzona wokół muzyki K-pop to ponad pół miliona fanów w Polsce, wyjątkowo zaangażowana i aktywna grupa, która dzieli się ze sobą nowinkami i doniesieniami ze świata koreańskiego popu. Co więcej, popularność K-popu nadal rośnie i aktywizuje swoich fanów, którzy organizują zloty oraz wydarzenia specjalne. W zeszłym roku podczas organizowanych targów K-Content Expo 2017 promujących Koreę Południową w Europie największą atrakcją było K-Pop Night Out, czyli koncerty największych gwiazd gatunku, na które bilety wyprzedały się w mgnieniu oka.