Wyniki świątecznej sprzedaży: Microsoft Surface - 1 milion, Apple iPad - 20 milionów
Wyniki świątecznej sprzedaży: Microsoft Surface - 1 milion, Apple iPad - 20 milionów
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
15.01.2013 14:00
W okresie świątecznym, Microsoft zdołał sprzedać zaledwie milion egzemplarzy tabletów Surface RT, twierdzi firma analityczna UBS.
Tymczasem firma z Redmond zakładała, iż w tym najgorętszym okresie sprzedażowym w roku uda jej się sprzedać 2 miliony sztuk swoich tabletów. Co gorsza, w tym samym okresie Apple chciało sprzedać 2. milionów iPadów i z pierwszych nieoficjalnych wieści wynika, że się to udało. Na nic więc zdały się niedawne badania, z których wynika, że nastolatkowie coraz częściej wolą tablet Microsoftu, niż Apple'a, gdyż z produktów firmy z Cupertino korzystają ich przedpotopowi rodzice.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "8 największych wpadek na CES 2013"