Wirtualna centralka w Erze

Wirtualna centralka w Erze

Wirtualna centralka w Erze
07.08.2007 17:36, aktualizacja: 07.08.2007 17:46

Era uruchamia nową usługę - Wirtualną Centralę Abonencką - opartą na telefonach komórkowych (V-PABX - ang. Virtual Private Automatic Branch Exchange). Jest to pierwsze w Polsce tego typu rozwiązanie wykorzystujące nowoczesne technologie, które integruje telefonię komórkową i stacjonarną pozwalając na efektywne zarządzanie ruchem telefonicznym w firmie.

Rozwiązanie jest przeznaczone dla małych i średnich firm, a także dla dużych firm, posiadających rozproszone geograficznie oddziały. V-PABX umożliwia, na podstawie reguł definiowanych przez użytkownika, bezpłatne przekierowanie rozmów przychodzących do firmy na numer stacjonarny do określonych osób lub grup pracowników bezpośrednio na telefony komórkowe.

V-PABX posiada zalety tradycyjnej centrali telefonicznej oraz oferuje dodatkowe funkcje, których pozbawione są dotychczas stosowane rozwiązania. Jest ona przy tym znacznie tańsza i łatwiejsza

w zarządzaniu, nie wymaga od firmy inwestowania we własną infrastrukturę telekomunikacyjną oraz pozwala na wyeliminowanie opłat za bieżące utrzymanie tradycyjnej infrastruktury w biurze. W ramach _ Wirtualnej Centrali Abonenckiej _, klienci mają możliwości uruchomienia usługi _ Darmowa Sieć Firmowa _, dzięki której połączenia między komórkowymi numerami firmowymi są bezpłatne.

Wirtualna centrala jest rozwiązaniem łatwym do konfiguracji przez użytkownika. Służy do tego aplikacja _ Menedżer Sieci Firmowej _ (MSF). Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można w prosty sposób uruchomić i skonfigurować każdą funkcję wirtualnej centrali, a także ustalić reguły, na podstawie których system będzie funkcjonował.

V-PABX umożliwia m.in. wprowadzenie własnego powitania (np. z informacją o możliwościach wyboru numerów wewnętrznych przekierowujących do konkretnych działów lub pracowników). Przychodzące połączenia są ustawiane w odpowiedniej kolejności, a ich dystrybucja wewnątrz firmy następuje według określanych przez użytkownika filtrów, np. numer VIP zostaje automatycznie przekierowany na pierwszą dostępną linię, lub do z góry wyznaczonych osób. Rozbudowane menu głosowe (IVR - ang. _ Interactive Voice Response _), do tej pory dostępne tylko w drogich, tradycyjnych rozwiązaniach, umożliwi dzwoniącemu połączenie się bezpośrednio z wybranym działem lub z konkretną osobą.

Główne korzyści wynikające z posiadania Wirtualnej centrali to:
• obniżenie kosztów połączeń (brak opłat za połączenia wewnątrz firmy i za przekierowanie połączeń z telefonu stacjonarnego na komórkowy),
• brak opłat za zakup i serwisowanie centrali,
• łatwiejsza kontrola wydatków na telekomunikację - dzięki możliwości ustalania limitów i bieżącego sprawdzania stanu kont,
• szybka instalacja (bez konieczności instalowania skomplikowanej infrastruktury telekomunikacyjnej),
• ułatwienie kontaktu z firmą dla klientów (jeśli pracownik nie jest dostępny pod telefonem stacjonarnym, można klienta przełączyć na komórkę),
• połączenie w jeden system firmy, która ma oddziały, a tym samym usprawnienie komunikacji.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)