TP‑LINK: Milion urządzeń sprzedanych w tym roku w Polsce
Już milion urządzeń sieciowych sprzedał w tym roku w Polsce TP-LINK. Ponad 70 proc. sprzedaży stanowią urządzenia umożliwiające komunikację bezprzewodową - routery, punkty dostępowe i karty sieciowe. Udział firmy w światowym rynku WLAN zwiększył się do 42 proc., a w Polsce wynosi on już blisko 70 proc.
18.10.2013 | aktual.: 18.10.2013 10:11
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Urządzenia TP-LINK pojawiły się na międzynarodowym rynku w 2005 roku, stopniowo zyskując popularność wśród użytkowników również w naszym kraju. W 2011 roku TP-LINK otworzył w Polsce przedstawicielstwo, zatrudniając doświadczonych w branży menedżerów, a także poszerzając kanał sprzedaży. I już w 2011 roku TP-LINK został liderem rodzimego rynku WLAN ze sprzedażą ponad 1 mln urządzeń. Kolejnym przełomem był rok 2012, gdy firma przekroczyła 50 proc. udziałów w rynku, sprzedając blisko 1,3 mln produktów sieciowych.
Jednak to rok 2013 jest wyjątkowy. W sierpniu firma sprzedała milionowe urządzenie, dwa miesiące wcześniej niż w roku ubiegłym. _ - Wszystko wskazuje na to, że nasze wyniki będą o ponad 20 proc. lepsze niż w 2012, a także, że uda nam się przekroczyć barierę 1,5 mln sprzedanych urządzeń _ - tłumaczy Zdzisław Kaczyk, dyrektor sprzedaży TP-LINK Polska.
Również na światowym rynku udziały TP-LINK stale rosną. Według danych IDC firma zwiększyła udziały w rynku WLAN z 3. proc. w 1 kwartale 2012 roku do 42 proc. w 1 kwartale tego roku. Wyniki TP-LINK dwukrotnie przewyższają wyniki dwóch kolejnych producentów w zestawieniu.
Zobacz: Jaki okap kupić?