TelForceOne rozbudowuje sieć sprzedaży

TelForceOne rozbudowuje sieć sprzedaży23.10.2007 19:43

TelForceOne poinformował o przejęciu 86 punktów sprzedaży detalicznej. Firma zamierza także w listopadzie otworzyć pierwszy punkt sieci sprzedaży Teletorium w Czechach.

_ Kilka dni temu zawiązaliśmy czeską spółkę Teletorium s.r.o., której zadaniem jest zarządzanie siecią teletorium na terenie Czech. Jeszcze w listopadzie w Karlovych Varach otworzymy pierwszy punkt detaliczny teletorium _ - powiedział cytowany w komunikacie Wiesław Żywicki, wiceprezes TelForceOne.

Wcześniej w tym tygodniu TelForceOne informowała, że wraz ze swoją firmą zależną CPA Czech s.r.o. utworzyła czeską spółkę Teletorium s.r.o., w której 90 proc. udziałów objęła CPA Czech, a 10 proc. TelForceOne. Zadaniem Teletorium s.r.o. będzie budowa sieci detalicznej pod marką teletorium na terenie Czech.

TelForceOne poinformował także, że sieć sprzedaży detalicznej Teletorium nabyła 71 punktów handlowych działających pod marką Intercom oraz 15 punktów handlowych sieci Jamatel. Dzięki tym przejęciom firma zrealizowała roczny plan rozwoju sieci detalicznej. Teletorium posiada już 103 punkty handlowe, a do końca roku liczba ta wzrośnie do 122 punktów. Inwestycja pochłonęła ponad 20 mln złotych.

TelForceOne zarządza własnymi markami akcesoriów do telefonów komórkowych, zajmuje się także dystrybucją akcesoriów producenckich. Produkty oferowane przez spółkę są obecne w około 4.000 punktów sprzedaży detalicznej.

Źródło artykułu:PAP
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)