Tablety idą w Polsce jak świeże bułeczki

Tablety idą w Polsce jak świeże bułeczki

Tablety idą w Polsce jak świeże bułeczki
Źródło zdjęć: © chip.pl
27.12.2013 11:30

W tym roku na smartfony i tablety Polacy wydadzą aż 5,5 mld zł. Sprzedaż tabletów w Polsce bardzo szybko rośnie, a największy udział w sprzedaży mają polscy producenci.

Według firmy badawczej IDC, w II kwartale 201. roku w Europie Środkowej i Wschodniej sprzedano łącznie 3,6 mln tabletów, czyli o 175 proc. więcej niż rok wcześniej. IDC szacuje że pod koniec 2013 sprzedaż na całym świecie wyniesie ponad 229 mln sztuk (wzrost o blisko 59 proc. w stosunku do roku poprzedniego).

Apple w 201. roku może sprzedawać na całym świecie najwięcej tabletów (32,4 proc.), ale w Polsce udział iPadów w sprzedaży to zaledwie 5,5 proc. Tymczasem polscy producenci-importerzy tabletów mogą pochwalić się łącznie ponad 40-procentowym udziałem w rynku, jak wynika z badań firmy Context.

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Zobacz jak zmieniały się ekrany w telefonach Samsunga"

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (20)