System AX-Dynamics - 5 cennych rozwiązań, które zyska Twoje przedsiębiorstwo.

Strona głównaSystem AX-Dynamics - 5 cennych rozwiązań, które zyska Twoje przedsiębiorstwo.
02.12.2019 15:41
System AX-Dynamics - 5 cennych rozwiązań, które zyska Twoje przedsiębiorstwo.
Źródło zdjęć: © materiał partnera
Materiał partnerski

Nowoczesne rozwiązania i wprowadzane technologie wykorzystywane są przez np. branże spożywcze, handel detaliczny i przemysł. Wszystkie z nich chcą w ten sposób usprawnić swoje procesy, dbając o produkcję i obsługę na najwyższym poziomie. Wśród sztucznych inteligencji i programów pojawiają się również najnowsze i innowacyjne rozwiązania IT. To one koordynują dystrybucję, produkcję, a także reklamę czy inżynierię produktu. O jednym z takich rozwiązań powiemy nieco więcej poniżej.

Czym jest Microsoft Dynamics AX?

AX Dynamics (https://ax-dynamics.com)
jest integrowanym systemem informatycznym, którego celem jest pomoc w zarządzaniu procesami przedsiębiorstwa.

Ostatnie raporty i statystyki wskazują, iż jest on wiodącym liderem wśród systemów ERP, zwłaszcza w przypadku średnich biznesów[1]. Głównym jego celem jest integrowanie wskazanych aplikacji Microsoft, ułatwiając w ten sposób zarządzanie, przenoszenie danych i ich koordynację podczas wprowadzania do systemu.

Ze względu na swoją elastyczność i uniwersalność, z rozwiązania korzysta wiele branż – które głównie planują pracę w jednym systemie, dotyczącym min. finansów, kadr, sprzedaży, CRM, budowania kontaktów i innych.

System ten jest niejako odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorstw, które poszukiwały produktu elastycznego, wydajnego pod względem kosztów, a także skalowanego wraz z ewentualnym rozwojem firm. Co również istotne – musiał pozostać przyjemnym do wdrożenia i kompatybilnym z narzędziami, które wykorzystywane są w większości branż. Tak właśnie powstał pomysł AX Dynamics.

A co dzięki temu zyska Twoje przedsiębiorstwo?

Przejdźmy do szczegółowego wyodrębnienia walorów i zalet rozwiązania, które oferuje Anegis.

1) Zaplanujesz swoje zasoby i procesy

A konkretniej – zasoby swojego średniego lub dużego przedsiębiorstwa[1].

Dzięki rozwiązaniom ERP zoptymalizujesz procesy – poczynając od tych dotyczących finansów, po budżetowanie, etapy windykacji, zarządzania i transportowania towaru. Na tej podstawie przygotujesz raporty, które usprawnią pracę pracowników i co istotne – pomogą w podjęciu słusznych i świadomych decyzji. Pamiętaj, że system opiera się na pełnej integracji z aplikacjami Dynamics CRM i Office 365.

2) Zdobędziesz nową, efektywniejszą komunikację w swojej firmie

Na potrzeby wyjaśnienia tego punktu, wyobraźmy sobie duże przedsiębiorstwo, które złożone jest z wielu działów – handlowego, administracji, dystrybucji, produkcji (https://ax-dynamics.com/pl/branze/produkcja)
i innych. Koordynacja i sprawna komunikacja pomiędzy tak dużą liczbą pracowników jest trudna - wymaga otwartości i nierzadko nakładu czasu. System AX Dynamics pomaga porozumiewać się różnym działom w sposób płynny. W jednym miejscu wskazane osoby zyskują dostęp do ważnych informacji, które przydają się na ich stanowisku.

Dane te dostępne są od ręki i nie wymagają kontaktowania się poszczególnych jednostek.

3) Będziesz lepiej znał swojego klienta

Klient lojalny, który czuje się doceniony i zauważony nie tylko wystawi rekomendację, ale również do nas wróci[2]. Celem przedsiębiorstwa jest więc poznać potrzeby klienta, zapamiętać je i możliwie najdokładniej na nie odpowiedzieć. System CRM (a dokładniej aplikacja Customer Service) wpływa właśnie na te elementy, podczas pozyskiwania nowych i utrzymywania stałych już klientów.

Efekt? W jednym miejscu potrafimy zgromadzić najważniejsze i niezbędne dla nas informacje. Odpowiednia ich segmentacja pozwala sprecyzować jego profil, co jest prostym krokiem do odpowiedzenia na wspomniane powyżej potrzeby i oczekiwania. Co ważne, system potrafi spisać informacje odnośnie faktur, sprzedaży, a nawet rozmów, które odbywały się drogą mailową lub telefoniczną.

4) Ujednolicisz marketing

Prowadzenie działań marketingowych na różnych kanałach, w różnych siedzibach i nierzadko – w różnych miastach, jest zadaniem trudnym i procesowo – niemalże niemożliwym. Utrudnienia te mnożą się, jeśli za tą formę odpowiada sztab specjalistów, z różnymi wizjami, pomysłami i sposobami realizacji. Dzięki interakcji z aplikacjami i programami z rodziny Microsoft zyskujesz jednolitą sprzedaż i spójne działania marketingowe. Klient więc otrzymuje stały komunikat, co z punktu widzenia wizerunku firmy jest niezwykle cennym i ważnym elementem. W tym jednym miejscu stworzysz kampanie e-mail, zaprojektujesz landing pages i zaplanujesz webinary. Stworzysz bony dla klientów, wdrożysz programy lojalnościowe. Bez pominięcia i docierając do wszystkich, zainteresowanych osób.

Co więcej, system pozwoli ci stworzyć wielokanałowe kampanie, które dostosowane będą do profilu i potrzeb twojego klienta. Docierasz więc do nich personalnie, zwiększając szansę na zysk i stałą współpracę.

5) Wprowadzisz porządek

Tak, w firmie, zwłaszcza tej złożonej z wielu procesów i działów, może zapanować chaos. Wynika on z błędów komunikacji, z szybko postępujących zmian, z niewyobrażalnej ilości danych, które należy zapamiętać, przetworzyć i posegregować. Ilość tych czynników potrafi być przytłaczająca i trudna dla zarówno jednego człowieka, jak i całego sztabu ludzi. W takim przypadku wkraczają możliwości CRM, którego celem jest segregacja i porządek, a w ostateczności – rozwój przedsiębiorstwa.

Jeśli więc potrzebujesz jednego systemu, który uporządkuje takie elementy jak: zmiany sprzedawców w twoim sklepie, analizy związane z ruchem klienta lub zasięgiem – doskonałym okaże się być Common Data Service, które również działa kompatybilnie z usługami i aplikacjami Microsoft.

Bibliografia
[1] Luszczak, A. (2010). Using Microsoft Dynamics AX 2009. Wiesbaden: Vieweg+ Teubner.
[2] Reichheld, F. F. (1993). Loyalty-based management. Harvard business review, 71(2), 64-73.

Materiał partnerski
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)