Świat biznesu jest rozczarowany iPhone 5. Patrzą w kierunku Windows 8

Świat biznesu jest rozczarowany iPhone 5. Patrzą w kierunku Windows 8

Świat biznesu jest rozczarowany iPhone 5. Patrzą w kierunku Windows 8
Źródło zdjęć: © Apple
13.09.2012 14:37, aktualizacja: 13.09.2012 14:50

Nowy telefon Apple'a to solidny produkt i z całą pewnością będzie rynkowym sukcesem. Wielu uważa jednak, że można było zrobić go lepiej. Znacznie. iPhone 5 po prostu nie spełnił niektórych pokładanych w nim nadziei.

Redakcja ZDNet skontaktowała się z 200 szefami korporacji, by poprosić ich o komentarz w sprawie iPhone'a 5. Odpowiedzi były, co najmniej, zdumiewające. Tak jak zainteresowanie nowym telefonem Apple'a jest spore, a niektórzy wręcz chcą go od razu kupić jak tylko się pojawi w sprzedaży, tak pojawiło się dużo sceptycznych głosów na jego temat.

- _ Nowy iPhone raczej nie będzie moim kolejnym osobistym urządzeniem. Czekam na telefony z Windows 8 i Windows Surface, zanim ostatecznie się zdecyduję w co mam zainwestować _- mówi Adam Gerrard z LateRooms.

- _ Uczciwie rzecz ujmując, znacznie bardziej jestem podekscytowany Windows 8 Mobile i Surface. Wszystkie trzy platformy - PC, tablet i smartfon - na tym samym kernelu, z Active Directory i powiązanymi usługami, to niesamowity potencjał _- mówi Shawn Beighle z The International Republican Institute.

- _ Chcemy sprawdzić możliwości tabletów i telefonów z Windows 8 w nadchodzącym roku. Wierzymy, że będą bardziej przyjazne jeżeli chodzi o korporacyjne zastosowania, aczkolwiek wstępne wyniki badań sugerują, że najprawdopodobniej wciąż będziemy potrzebowali dodatkowej infrastruktury, by również zarządzać tymi urządzeniami. Lepiej będą pasować do środowiska korporacyjnego, zwłaszcza jeżeli chodzi o zarządzanie plikami, czego iOS nie robi za dobrze - _twierdzi Dale Huhtala z Service Alberta.

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: HTML 5 to największa porażka w naszej historii

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)