Sukces małego polskiego studia – powstanie gra na licencji "Wampir: Maskarada"

Strona głównaSukces małego polskiego studia – powstanie gra na licencji "Wampir: Maskarada"
05.06.2019 09:46
Sukces małego polskiego studia – powstanie gra na licencji "Wampir: Maskarada"
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Po latach oczekiwania, fani uniwersum Świata Mroku oraz kultowej już dzisiaj gry cRPG "Vampire: The Masquerade - Bloodline" w końcu doczekali się nowych gier. Jedną z nich będzie "Vampire: The Masquerade - Coteries of New York" od polskiego studia Draw Distance.

Minęło 13 lat, ale fani w końcu doczekali się kontynuacji świetnego RPG osadzonego w Świecie Mroku (The World of Darkness)
- "Vampire: The MasqueradeBloodline 2" będzie mieć swoją premierę w pierwszym kwartale 2020 roku. Powstaje również inna gra osadzona w tym uniwersum - "Werewolf: The Apocalypse", ale szczegóły produkcji są jeszcze nieznane. Tymczasem niewielkie polskie studio Draw Distance przygotowuje kolejny tytuł ze Świata Mroku - "Vampire: The Masquerade - Coteries of New York".

289810901434137594
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

"Vampire: The Masquerade - Coteries of New York" - co wiemy?

Z tego co na razie wiadomo "Vampire: The Masquerade - Coteries of New York" od Draw Distance będzie narracyjną grą dla jednego gracza. W grze wcielimy się w młodego wampira i poznamy zupełnie inną stronę Nowego Yorku. Sami twórcy nie podali jeszcze zbyt wiele szczegółów, ale na pewno jest to dla nich ważna produkcja, biorąc pod uwagę ogromną rzeszę fanów papierowego systemu oraz gry "Vampire: The Masquerade – Bloodline".

Gra ma ukazać się pod koniec 2019 roku, a więcej szczegółów mamy poznać po wakacjach. Dostępna będzie na PC i konsoli Nintendo Switch. Poniżej możecie zobaczyć krótki teaser gry.

Wszystkie trzy gry powstają w oparciu o 5 edycję systemu The World of Darkness i wejdą do kanonu uniwersum. Zdaje się, że Draw Distance świetnie czuje klimat uniwersum oraz pwkłada dużo wysiłku, by najlepiej oddać charakter Świata Mroku.

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)