Sprzęt firmy Apple najchętniej kupują... dziadkowie

Sprzęt firmy Apple najchętniej kupują... dziadkowie

Sprzęt firmy Apple najchętniej kupują... dziadkowie
Źródło zdjęć: © chip.pl
01.11.2015 13:47, aktualizacja: 02.11.2015 13:30

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez agencję Slice Intelligence, grupą klientów, którzy najchętniej kupowali produkty firmy Apple w Stanach Zjednoczonych, byli mężczyźni w wieku co najmniej 65 lat.

Raport firmy Slice Intelligence dostarcza wielu interesujących obserwacji, nie tylko tej, że na sprzęt firmy Apple najwięcej pieniędzy przeznaczyli w zeszłym roku mężczyźni mocno zaawansowani wiekowo. Przede wszystkim rzuca się w oczy ogólna przewaga płci męskiej - niezależnie od grupy wiekowej, mężczyźni wydali średnio około 200-300 dolarów więcej na sprzęt Apple'a, niż kobiety.

Zabawne jest to, że sami eksperci nie wiedzą do końca, jak wytłumaczyć to ogromne zainteresowanie staruszków produktami z logo nagryzionego jabłka. Jedna z teorii mówi o tym, że powodem jest to, że oni dopiero teraz przekonują się do elektroniki, więc - jako nowi klienci - wydają najwięcej. Inna natomiast - że kupują tak dużo elektroniki firmy Apple, aby rozdawać ją młodszym w formie prezentów.

Inne ciekawe obserwacje wynikające z raportu to:

• Grupą wiekową, która najchętniej kupuje iPhone'y, Macbooki Air, Macbooki Pro i Apple TV są osoby między 25 a 34 rokiem życia
• Osoby w wieku 65 lat i starsze oraz osoby między 35 a 44 rokiem życia najchętniej kupują iPady
• Zegarki Apple Watch najbardziej popularne są wśród osób między 35 a 44 rokiem życia
• Serwis Apple Music najchętniej używany jest przez użytkowników w wieku między 25 a 34 rokiem życia
• Najmniej na produkty Apple wydają gospodarstwa domowe z dochodem rocznym między 35 a 50 tysięcy dolarów
• Gospodarstwa domowe z dochodem poniżej 15 tysięcy dolarów wydają na urządzenia Apple równie dużo co gospodarstwa z dochodem między 125 a 150 tysiącami dolarów

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Żegnaj Chrome OS?

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)