Sport ma pomóc w sprzedaży telewizorów

Takie imprezy jak olimpiada w zimowa w Kanadzie czy piłkarskie
mistrzostwa świata w RPA mogą spowodować w tym roku wzrost sprzedaży telewizorów o 10-15 proc. - czytamy w "Rzeczpospolitej". Liczą na to zarówno producenci jak i sieci sklepów z elektroniką.

Sport ma pomóc w sprzedaży telewizorów
Źródło zdjęć: © Sharp

08.02.2010 | aktual.: 08.02.2010 10:34

Ostatni rok dla producentów i sprzedawców elektroniki nie należał do najlepszych. W pierwszych jego miesiącach sprzedaż telewizorów LCD i plazmowych mocno rosła, ale po listopadzie ten segment wartościowo w porównaniu z tym samym okresem 200. r. zyskiwał jedynie 0,2 proc.

Obraz
© (fot. LG)

Sprzedaż całego rynku elektroniki konsumenckiej w ubiegłym roku była o prawie 10 proc. niższa niż w poprzednim.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)