Smartfonowa rewolucja, czyli co Polacy najbardziej lubią w byciu mobilnym

Smartfonowa rewolucja, czyli co Polacy najbardziej lubią w byciu mobilnym
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

16.05.2012 14:43, aktual.: 17.05.2012 09:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Z najnowszych danych wynika*, że Polacy coraz bardziej cenią sobie mobilny dostęp do Internetu. Korzystają z Sieci, za pośrednictwem urządzeń przenośnych, coraz częściej, coraz dłużej i gdzie tylko się da – nawet podczas rodzinnego obiadu, czy… w toalecie.
Z polskich portali najczęściej zaglądają na serwisy Wirtualnej Polski (ponad 98,8 mln odsłon mobilnych). Najchętniej sprawdzają informacje, pocztę i wiadomości sportowe. Cenią sobie także aplikacje mobilne – zarówno użytkowe (Program TV, Repertuar kin), jak i informacyjne (np. Info WP.PL, Giełda, WP.tv).

Zapraszamy do wykorzystania infografiki, przygotowanej przez Wirtualną Polskę, obrazującej, jak Polacy korzystają dziś ze smartfonów.

Obraz
© Kliknij, aby powiększyć grafikę.

_ *w infografice wykorzystano badania: GfK Polonia, styczeń 2012 Badanie CAWI, PBI/ GfK Polonia, listopad 2011, N=1022 raport GENERATION MOBILE 2012 PBI/ NONOOBS Megapanel PBI/ Gemius, odsłony mobilne, luty 2012 Google Play, marzec 2012 _

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także