Skype Manager - nowe narzędzie do zarządzania służbowymi rozmowami

Skype Manager - nowe narzędzie do zarządzania służbowymi rozmowami
Źródło zdjęć: © Skype

18.05.2010 14:26, aktual.: 18.05.2010 15:54

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Firma Skype przedstawiła dziś nowe sieciowe narzędzie Skype Manager. Zastępuje on panel sterowania Skype Business Control Panel, który pierwotnie został stworzony w celu umożliwienia małym i średnim firmom korzystanie z aplikacji Skype przez ich pracowników

Narzędzie Skype Manager (skype.com/go/skypemanager)
ułatwia firmom - niezależnie od ich wielkości, optymalne i skuteczne wykorzystywanie Skype w miejscu pracy. Obejmuje ono scentralizowany system płatniczy, umożliwia przeprowadzanie analiz w czasie rzeczywistym i raportowanie. Oferuje również możliwość zarządzania kontami użytkowników Skype w firmie oraz przypisywania poszczególnych funkcji aplikacji. Wszystko po to, aby ułatwić firmom osiągnięcie większej elastyczności w komunikacji oraz kontroli nad wykorzystaniem Skype.

"Przyjrzeliśmy się temu, w jaki sposób Skype jest wykorzystywany w miejscu pracy i opracowaliśmy Skype Manager specjalnie po to, by umożliwić firmom zcentralizowany nadzór nad wykorzystaniem, zarządzaniem oraz regulowaniem płatności za korzystanie ze Skype" - wyjaśnia David Gurle, Wiceprezes i Dyrektor Generalny Skype for Business. - "Chcemy umożliwić firmom pełniejsze wykorzystanie potencjału Skype po to, aby poznały wszystkie korzyści płynące z usprawnionej współpracy i oszczędności kosztów”.

Kluczowe funkcje narzędzia Skype Manager:
• Wykorzystywanie Skype w obrębie firmy jest scentralizowane. Administrator może, w zależności od potrzeb, tworzyć i dodawać konta pracowników.
• Doładowania Skype Credit są nabywane i przydzielane przez administratora, który dodatkowo kontroluje i przypisuje takie funkcje, jak: numery online, subskrypcje, poczta głosowa, itp.
• Odnawianie doładowań Skype Credit i subskrypcji może być wykonywane automatycznie.
•. Elastyczna tablica kontrolna raportowania umożliwia analizę w czasie rzeczywistym wykorzystania Skype w całej organizacji, a także tworzenie miesięcznych raportów wydatków na poziomie firmy, działu lub pojedynczego pracownika.

Narzędzie Skype Manager może być także wykorzystywane do szybkiego i łatwego zarządzania Skype dla SIP (http://www.skype.com/business/products/pbx-systems/sip/), rozwiązania umożliwiającego połączenie istniejącego systemu telefonicznego firmy z aplikacją Skype. Dzięki temu Skype pozwala pracownikom na prowadzenie bardziej wydajnej komunikacji, kierując rozmowy wychodzące, wykonywane bezpośrednio z ich normalnych telefonów, na numery telefonów komórkowych i stacjonarnych na całym świecie. Pozwala również firmom na odbieranie rozmów przychodzących od użytkowników Skype za pomocą istniejącej centralki PBX oraz obsługiwanie ich w taki sam sposób, jak wszelkich innych rozmów przychodzących.

Skype Manager jest oferowany w formie darmowej wersji testowej do końca października 201. r. Skype dla SIP jest obecnie dostępny w wersji Open Beta dla wszystkich.

Skype umożliwia firmom rozwijanie współpracy i wzrost produktywności. Ocenia się, że obecnie 37% wszystkich użytkowników korzysta ze Skype w celach zawodowych. Program jest szeroko znany jako aplikacja umożliwiająca użytkownikom z całego świata wykonywanie darmowych połączeń głosowych i wideo, przesyłania wiadomości i plików, udostępniania pulpitu, a także do wykonywania tanich połączeń z numerami telefonów stacjonarnych i komórkowych na całym świecie. Można z niego korzystać również w telefonach komórkowych; Skype oferuje również wiele innych możliwości. Więcej informacji dotyczących wykorzystania aplikacji do celów biznesowych można znaleźć na stronie skype.com/go/business.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także