Skype Manager - nowe narzędzie do zarządzania służbowymi rozmowami

Strona głównaSkype Manager - nowe narzędzie do zarządzania służbowymi rozmowami
18.05.2010 14:26
Skype Manager - nowe narzędzie do zarządzania służbowymi rozmowami
Źródło zdjęć: © Skype

Firma Skype przedstawiła dziś nowe sieciowe narzędzie Skype Manager. Zastępuje on panel sterowania Skype Business Control Panel, który pierwotnie został stworzony w celu umożliwienia małym i średnim firmom korzystanie z aplikacji Skype przez ich pracowników

Narzędzie Skype Manager (skype.com/go/skypemanager)
ułatwia firmom - niezależnie od ich wielkości, optymalne i skuteczne wykorzystywanie Skype w miejscu pracy. Obejmuje ono scentralizowany system płatniczy, umożliwia przeprowadzanie analiz w czasie rzeczywistym i raportowanie. Oferuje również możliwość zarządzania kontami użytkowników Skype w firmie oraz przypisywania poszczególnych funkcji aplikacji. Wszystko po to, aby ułatwić firmom osiągnięcie większej elastyczności w komunikacji oraz kontroli nad wykorzystaniem Skype.

"Przyjrzeliśmy się temu, w jaki sposób Skype jest wykorzystywany w miejscu pracy i opracowaliśmy Skype Manager specjalnie po to, by umożliwić firmom zcentralizowany nadzór nad wykorzystaniem, zarządzaniem oraz regulowaniem płatności za korzystanie ze Skype" - wyjaśnia David Gurle, Wiceprezes i Dyrektor Generalny Skype for Business. - "Chcemy umożliwić firmom pełniejsze wykorzystanie potencjału Skype po to, aby poznały wszystkie korzyści płynące z usprawnionej współpracy i oszczędności kosztów”.

Kluczowe funkcje narzędzia Skype Manager:
• Wykorzystywanie Skype w obrębie firmy jest scentralizowane. Administrator może, w zależności od potrzeb, tworzyć i dodawać konta pracowników.
• Doładowania Skype Credit są nabywane i przydzielane przez administratora, który dodatkowo kontroluje i przypisuje takie funkcje, jak: numery online, subskrypcje, poczta głosowa, itp.
• Odnawianie doładowań Skype Credit i subskrypcji może być wykonywane automatycznie.
•. Elastyczna tablica kontrolna raportowania umożliwia analizę w czasie rzeczywistym wykorzystania Skype w całej organizacji, a także tworzenie miesięcznych raportów wydatków na poziomie firmy, działu lub pojedynczego pracownika.

Narzędzie Skype Manager może być także wykorzystywane do szybkiego i łatwego zarządzania Skype dla SIP (http://www.skype.com/business/products/pbx-systems/sip/), rozwiązania umożliwiającego połączenie istniejącego systemu telefonicznego firmy z aplikacją Skype. Dzięki temu Skype pozwala pracownikom na prowadzenie bardziej wydajnej komunikacji, kierując rozmowy wychodzące, wykonywane bezpośrednio z ich normalnych telefonów, na numery telefonów komórkowych i stacjonarnych na całym świecie. Pozwala również firmom na odbieranie rozmów przychodzących od użytkowników Skype za pomocą istniejącej centralki PBX oraz obsługiwanie ich w taki sam sposób, jak wszelkich innych rozmów przychodzących.

Skype Manager jest oferowany w formie darmowej wersji testowej do końca października 201. r. Skype dla SIP jest obecnie dostępny w wersji Open Beta dla wszystkich.

Skype umożliwia firmom rozwijanie współpracy i wzrost produktywności. Ocenia się, że obecnie 37% wszystkich użytkowników korzysta ze Skype w celach zawodowych. Program jest szeroko znany jako aplikacja umożliwiająca użytkownikom z całego świata wykonywanie darmowych połączeń głosowych i wideo, przesyłania wiadomości i plików, udostępniania pulpitu, a także do wykonywania tanich połączeń z numerami telefonów stacjonarnych i komórkowych na całym świecie. Można z niego korzystać również w telefonach komórkowych; Skype oferuje również wiele innych możliwości. Więcej informacji dotyczących wykorzystania aplikacji do celów biznesowych można znaleźć na stronie skype.com/go/business.

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)