Sieciowe wydruki od firmy Konica Minolta

Sieciowe wydruki od firmy Konica Minolta

Sieciowe wydruki od firmy Konica Minolta
Źródło zdjęć: © Minolta
13.11.2007 08:30, aktualizacja: 13.11.2007 10:05

Firma Konica Minolta wprowadziła na polski rynek nową kolorową drukarkę sieciową - model Bizhub C30P. Urządzenie wyposażono m.in. w funkcję drukowania banerów o długości do 1,2 metra.

Bizhub C30P została zaprojektowana dla środowisk biurowych, gdzie konieczny jest wydajny druk w kolorze. Korzysta z tonerów polimeryzowanych Simitri HD, technologii contone 600x600 dpix 4-bit PhotoArt-9600, kontrolera Emperon, procesora PowerPC 867 Mhz oraz oferuje standardowo pamięć o pojemności 256 MB. Urządzenie drukuje w ciągu minuty 35 stron czarno-białych lub 30 stron kolorowych. Czas nagrzewania wynosi 45 sekund, natomiast oczekiwanie na pierwszy wydruk trwa 7/9 sekund ( druk monochromatyczny/kolorowy ). Sprzęt oferuje również funkcję drukowania banerów o długości do 1,2 metra, dzięki czemu powinien się sprawdzić w firmach, które we własnym zakresie wykonują materiały reklamowe. Funkcjonalność drukarki można zwiększyć wyposażając ją w moduł druku dwustronnego ( dupleks ), dodatkowe 2 kasety na papier po 500 arkuszy, finiszer zszywający, dysk twardy ( 40 GB ), dodatkową pamięć ( 1024 MB ) oraz szafkę.

Podstawowe parametry:

Prędkość druku: do 30 str./min. w kolorze i do 35 str./min. w czerni
Rozdzielczość: 600 x 600 x 4-bit PhotoArt-9600
Interfejsy: USB 2.0 , IEEE 1284
Sieć: Ethernet 10/100 BaseT ( standard )
Pamięć: 256 MB RAM ( standard )
Kaseta na papier: 600 arkuszy ( standard )
Wymiary: 420 x 526 x 420 mm
Masa: 44 kg
Poziom hałasu: poniżej 56 dBA ( w czasie druku )
Obciążenie: zalecane - 10 000 stron, maksymalne - 25 000 stron

Cena Bizhub C30P zaczyna się od 5260 złotych brutto. Więcej na temat urządzenia można znaleźć pod tym adresem. - http://www.konicaminolta.pl/releases/wydarzenia/2007/bizhub_c30p/index.html

Źródło artykułu:PC World Komputer
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)