Serce i Rozum gwiazdami polskiego internetu

Serce i Rozum gwiazdami polskiego internetu

Serce i Rozum gwiazdami polskiego internetu
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
17.01.2013 10:00

Profil Serce i Rozum z ponad 1,6 mln fanów jest już najpopularniejszym profilem na polskim Facebooku. Na ten sukces złożyły się przede wszystkim konsekwentnie realizowana strategia prowadzenia profilu oraz niesłabnąca popularność obu postaci.

Serce i Rozum pojawili się na polskim Facebooku w październiku 201. roku. W ciągu trzech pierwszych miesięcy polubiło ich 40 tys. fanów, a fanpage znalazł się w TOP 10 najszybciej rosnących stron na Facebooku. Od początku profil przyjął kilka strategicznych założeń, które zapewniły mu niesłabnącą popularność. Zgodnie z duchem social media fani dostają to, czego oczekują, a przy okazji są informowani o zaletach marki Orange.

W 201. r. działania wokół profilu zostały docenione nagrodami: Grand Webstar 2011, nagrodą Klubu Twórców Reklamy 2011, Golden Arrow 2011 oraz wyróżnieniem Złote Orły 2011. W kolejnym roku profil Serca i Rozumu stał się drugim, najpopularniejszym miejscem na polskim Facebooku. Nasi brandheroes zdobyli serca prawie 900 tys. nowych fanów. Rok 2012 był również czasem wielkiej przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.

W ubiegłym roku 40. wpisów wywołało ponad 1.6 mln „lubię to”, 126 tys. komentarzy i 187 tys. udostępnień. W sumie w ciągu roku ponad 57 tys. osób zaangażowało się w dodatkowe aplikacje dostępne na profilu. Fanów wciąż przybywa i są to fani lojalni – to największa wartość profilu Serce i Rozum na Facebooku.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (17)