Samsung z wlasną mobilną siecią reklamową

Samsung z wlasną mobilną siecią reklamową
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

10.04.2012 12:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Samsung zamierza uruchomić własną sieć reklamową dla urządzeń mobilnych - wynika z Informacji The Wall Street Journal. Gdzie trafią jego reklamy?

Wraz z OpenX Technologies, Samsung zamierza uruchomić własną, mobilną sieć reklamową o nazwie _ AdHub Market _. Jej treści miałyby trafiać do aplikacji, które uruchamiane byłyby na urządzeniach tego producenta. A jest ich coraz więcej.

W lutym Samsung poinformował, że sprzedał już 20 mln smartfonów Galaxy S II. Niedługo później pochwalił się kolejnym rekordem - tym razem 5 mln dostarczonych hybryd telefonu i tabletu, Galaxy Note.

Jakby tego było mało, na horyzoncie czeka już następca Galaxy S II, czyli Galaxy S III. I chociaż jego premiera nie miała jeszcze miejsca, to partnerzy Samsunga zamówili już 10 mln sztuk tego smartfonu. A to jeszcze nie koniec, bo Samsung moze się pochwalić całkiem sporym portfolio tabletów oraz mniej zaawansowanych smartfonów.

Pierwsze reklamy z własnej sieci reklamowej Samsung rozpocznie rozsyłać do swoich urządzeń w II połowie 2012 roku.