Samsung wprowadza program Ekspres Serwis

Samsung wprowadza program Ekspres Serwis

Samsung wprowadza program Ekspres Serwis
Źródło zdjęć: © Samsung
22.06.2010 13:22

Samsung wprowadza program Ekspres Serwis, którym objęte będą wszystkie dostępne w Polsce lodówki typu side by side i telewizory 3D LED TV. To zmiana w systemie gwarancyjnym: zamiast wydłużać gwarancję, producent proponuje inne rozwiązanie.

Już następnego dnia roboczego od zgłoszenia usterki uniemożliwiającej działanie sprzętu, do drzwi klienta zapuka serwisant, który usunie problem, a jeśli naprawa będzie wymagała więcej czasu, dostarczy produkt zastępczy.

Obraz
© (fot. Samsung)

Ekspres Serwis rozszerza warunki standardowej 24̵̵-miesięcznej gwarancji o zapewnienie usunięcia sprzętowej usterki już następnego dnia od zgłoszenia problemu pod specjalnym numerem infolinii. Gdy naprawa nie jest możliwa na miejscu, producent sam zabiera niedziałający sprzęt, a na czas serwisowania daje swoim klientom urządzenie zastępcze.

Gwarancja na telewizory 3. LED TV obejmuje zasięgiem całą Polskę, w przypadku lodówek typu side by side – aglomeracji: warszawskiej, poznańskiej, łódzkiej, krakowskiej, wrocławskiej, katowickiej oraz obszaru Trójmiasta. Ekspres Serwis dotyczy urządzeń zakupionych na terenie Polski oraz zarejestrowanych na stronie internetowej www.ekspres.samsung.pl w ciągu miesiąca od daty zakupu.
Modele telewizorów 3D objęte gwarancją Ekspres: UE40C7000WWXXH, UE40C8000XWXXH, UE46C7000WWXXH, UE46C8000XWXXH, UE55C7000WWXXH i UE55C8000XWXXH. W przypadku lodówek, gwarancją Ekspres objęte są modele z linii: RS20, RSA1, RSE8, RSJ1, RSH1, RSH5, RSH7, RSG5.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)