Rzecznik TP o automatycznie przedłużanych umowach w Orange

Rzecznik TP o automatycznie przedłużanych umowach w Orange

10.02.2010 15:14, aktual.: 10.02.2010 15:55

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Intencją Orange do wprowadzenia automatycznie odnawialnych umów jest zagwarantowanie klientom biznesowym dobrej ofery przedłużeniowej, wygodnej możliwości skorzystania z niej, przy jednoczesnej pełnej swobodzie wyboru - powiedział TELEPOLIS.PL Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

O automatycznie przedłużanych ofertach dla klientow biznesowych szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

_ Chcemy podkreślić, że nikogo nie zmuszamy do przyjęcia nowej formy przedłużania umowy. Klienci, którym to nie odpowiada, mogą wybrać dotychczasowy standardowy wariant umowy _ - powiedział Jabczyński.

Nowe rozwiązanie Orange adresuje przede wszystkim do klientów, którzy nie mają własnego opiekuna i kontaktują się z Orange poprzez telecentrum lub POS. Jak argumentuje Jabczyński, według przeprowadzonych badań kilkadziesiąt procent takich klientów uznaje standardowe procedury przedłużania umów stosowane przez operatorów za uciążliwe lub wręcz natarczywe.

_ Dlatego chcieliśmy dać klientom wygodną możliwość przedłużenia kontraktu na atrakcyjnych warunkach bez potrzeby tych działań _ - mówi TELEPOLIS.PL rzecznik.

Jabczyński podkreśla, że jeśli klient nie przejdzie dotychczasowej standardowej procedury, to jego kontrakt przechodzi w umowę na czas nieokreślony, a rachunek najczęściej rośnie, gdyż przestają obowiązywać korzystne usługi promocyjne, które są uaktywniane w momencie podpisywania umowy. Po tej zmianie takiego, zagrożenia nie ma.

_ Klienci, którym kończy się umowa otrzymają na wiele sposobów (SMS, mailing, wrzutka do faktury) informację o przygotowanej dla nich ofercie tak, że nie będą mogli jej przegapić. Oferta będzie dostosowana do indywidualnego profilu klienta i atrakcyjniejsza niż dostępna w innych kanałach sprzedaży. Jeśli oferta nie spodoba się, może z niej zrezygnowac lub zmienić na inną _ - mówi Jabczyński.

Jak dodaje rzecznik, dla Orange upowszechnienie się umów automatycznie odnawialnych, oznacza oszczędności kosztów ponoszonych w procesie utrzymaniowym oraz zwiększenie lojalności i zadowolenia klientów.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także