Rzecznik TP o automatycznie przedłużanych umowach w Orange

Strona głównaRzecznik TP o automatycznie przedłużanych umowach w Orange
10.02.2010 15:14
Rzecznik TP o automatycznie przedłużanych umowach w Orange

Intencją Orange do wprowadzenia automatycznie odnawialnych umów jest zagwarantowanie klientom biznesowym dobrej ofery przedłużeniowej, wygodnej możliwości skorzystania z niej, przy jednoczesnej pełnej swobodzie wyboru - powiedział TELEPOLIS.PL Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

O automatycznie przedłużanych ofertach dla klientow biznesowych szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

_ Chcemy podkreślić, że nikogo nie zmuszamy do przyjęcia nowej formy przedłużania umowy. Klienci, którym to nie odpowiada, mogą wybrać dotychczasowy standardowy wariant umowy _ - powiedział Jabczyński.

Nowe rozwiązanie Orange adresuje przede wszystkim do klientów, którzy nie mają własnego opiekuna i kontaktują się z Orange poprzez telecentrum lub POS. Jak argumentuje Jabczyński, według przeprowadzonych badań kilkadziesiąt procent takich klientów uznaje standardowe procedury przedłużania umów stosowane przez operatorów za uciążliwe lub wręcz natarczywe.

_ Dlatego chcieliśmy dać klientom wygodną możliwość przedłużenia kontraktu na atrakcyjnych warunkach bez potrzeby tych działań _ - mówi TELEPOLIS.PL rzecznik.

Jabczyński podkreśla, że jeśli klient nie przejdzie dotychczasowej standardowej procedury, to jego kontrakt przechodzi w umowę na czas nieokreślony, a rachunek najczęściej rośnie, gdyż przestają obowiązywać korzystne usługi promocyjne, które są uaktywniane w momencie podpisywania umowy. Po tej zmianie takiego, zagrożenia nie ma.

_ Klienci, którym kończy się umowa otrzymają na wiele sposobów (SMS, mailing, wrzutka do faktury) informację o przygotowanej dla nich ofercie tak, że nie będą mogli jej przegapić. Oferta będzie dostosowana do indywidualnego profilu klienta i atrakcyjniejsza niż dostępna w innych kanałach sprzedaży. Jeśli oferta nie spodoba się, może z niej zrezygnowac lub zmienić na inną _ - mówi Jabczyński.

Jak dodaje rzecznik, dla Orange upowszechnienie się umów automatycznie odnawialnych, oznacza oszczędności kosztów ponoszonych w procesie utrzymaniowym oraz zwiększenie lojalności i zadowolenia klientów.

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)