RIM żegna się z konsumentami?! Bzdura!
W ubiegłym tygodniu informowaliśmy was o wycofaniu się producentów BlackBerry z rynku konsumenckiego. Na szczęście, agencje informacyjne źle zinterpretowały niektóre informacje, a my daliśmy się nabrać.
02.04.2012 | aktual.: 02.04.2012 12:50
- _ Stwierdzenie, że firma RIM wycofuje się z rynku konsumenckiego jest całkowicie mylące. Ogłaszając plany na temat skoncentrowania wysiłku firmy na jej najważniejszych atutach i bazie klientów biznesowych, przedstawiciele firmy wyraźnie zaznaczyli, że RIM będzie nadal rozwijał swoje atuty w segmentach konsumenckich. Wśród tych atutów wymieniono BBM oraz bezpieczeństwo i łatwość zarządzania platformą _ –. czytamy w oświadczeniu firmy Research in Motion.
Właściwie, to pozostaje nam się tylko cieszyć z pomyłki. BlackBerry z pewnością nie są uniwersalnymi smartfonami dla każdego, ale do niektórych zastosowań nie mają sobie równych. Nie chcemy się z nimi żegnać…
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Holograficzny wyświetlacz, którego będziesz mógł dotknąć"