Problemy jednego z największych Banków w Polsce

Klienci ING Bank Śląskiego mogą mieć problemy z korzystaniem z dedykowanej aplikacji. Bank potwierdza, że pojawiły się usterki.

Problemy jednego z największych Banków w Polsce
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com
Bolesław Breczko

12.01.2018 | aktual.: 12.01.2018 16:05

"Informujemy, że od 8 stycznia nasi klienci mogą otrzymywać wielokrotne komunikaty push w aplikacji Moje ING Mobile oraz sms o wykonywanych przez siebie transakcjach. Komunikaty mogą dotyczyć transakcji wykonywanych od 1 stycznia 2018 r. Przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu” - poinformował ING Bank Śląski na swojej stronie internetowej.

Obraz
© ING

Według informacji na portalu Bankier.pl, klienci ING Banku Śląskiego narzekają też na wielokrotne powiadomienia lub ich opóźnienie.

wiadomościinging bank śląski
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (12)