Portmonetka IKO dostępna dla wszystkich

Portmonetka IKO dostępna dla wszystkich

Portmonetka IKO dostępna dla wszystkich
05.09.2013 12:45

Z płatności mobilnych IKO mogą już korzystać wszyscy. PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty portmonetkę IKO - specjalną wersję aplikacji dla osób niebędących klientami banku.

Wygląd aplikacji, zabezpieczenia, a także sposób dokonywania płatności, są takie same, jak dla aplikacji IKO, z której korzystają klienci PKO BP. Dzięki aplikacji można płacić w sklepach tradycyjnych i internetowych, wypłacać gotówkę z bankomatów PKO Banku Polskiego bez użycia karty płatniczej, realizować czeki bez konieczności połączenia z internetem i dokonywać przelewów na numer telefonu odbiorcy również takiego, który nie ma aktywnej aplikacji IKO.

Użytkownicy portmonetki IKO zyskują bezpłatny dostęp do sieci 3000 bankomatów PKO Banku Polskiego i wszystkich punktów akceptujących płatności IKO - 60 tysięcy terminali eService oraz kilku tysięcy sklepów internetowych.

Do zarządzania portmonetką IKO powstał specjalny serwis. Można w nim między innymi sprawdzić saldo rachunku portmonetki, dostępne i nierozliczone środki, historię transakcji i operacji niefinansowych z możliwością ich filtrowania według daty, kwoty i rodzaju, a także nadać hasło do czeków. Użytkownik portmonetki w dogodnym dla siebie momencie będzie mógł przekształcić ją w rachunek bankowy, bez konieczności odwiedzania oddziału banku.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)