Polacy nie chcą oszczędzać na telefonach i internecie

Polacy nie chcą oszczędzać na telefonach i internecie11.10.2013 12:02
Polacy nie chcą oszczędzać na telefonach i internecie
Źródło zdjęć: © sxc.hu

Internet i telefonia komórkowa są Polakom niezbędne . Zdecydowana większość polskich konsumentów dokonało w ostatnim roku cięć w wydatkach, ale to właśnie internet i telefonia komórkowa są dobrami, na których najrzadziej oszczędzamy - wynika z raportu Ericsson ConsumerLab.

- _ Brak ograniczania wydatków na internet pokazuje, że dostęp do sieci jest dla Polaków podstawową potrzebą, którą zaspokajają w pierwszej kolejności. Gdy spojrzymy na wykorzystanie serwisów internetowych, okazuje się że Polacy są niezwykle zaawansowani w korzystaniu z internetu na urządzeniach stacjonarnych. W ciągu najbliższego roku te nawyki powinny również uwidocznić się w korzystaniu z urządzeń mobilnych _- powiedział Urban Nyblom –. Senior Advisor w Ericsson ConsumerLab.

Według badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Ericsson aż 91. konsumentów w Polsce dokonało cięć w domowym budżecie w co najmniej jednym z obszarów. W ciągu ostatniego roku najczęściej Polacy decydowali się oszczędzać na jedzeniu w restauracjach, wyjściach ze znajomymi, odwiedzaniu miejsc związanych z rozrywką, ale także na wydatkach wakacyjnych. Ponadto, 96% Polaków przyznało, że stosuje strategie zakupowe by zoptymalizować wydatki.

Niemal połowa polskich konsumentów zgadza się, że obecnie jest dobry czas by poczekać z zakupami. Tylko jeden na pięciu respondentów twierdził, że trwa dobry czas do robienia zakupów.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)