Poczta Polska: paczki pocztowe tylko z nami!
Jutro w telewizji oraz Internecie rusza kampania informacyjna Poczty Polskiej poświęcona paczkom pocztowym. Będzie ona promowała m.in. e-przesyłkę, czyli najnowszą usługę przeznaczoną dla e-sprzedawców.
11.02.2010 | aktual.: 12.02.2010 09:18
Celem Poczty jest umocnienie i zwiększenie udziałów w segmencie paczek i usług kurierskich. Kampania połączona z ważnym wydarzeniem, jakim są Igrzyska Olimpijskie w Vancouver.
Jak przekonuje Tomasz Malczewski (członek Zarządu Poczty odpowiedzialny m.in. za strategię i marketing) najnowsza usługa Poczty Polskiej, czyli e-przesyłka, pozwala zaoszczędzić wszystkim tym, którzy kupują towar w Internecie.
W najlżejszym kilogramowym wariancie kosztuje 7 zł., natomiast klient o nadejściu przesyłki zostaje powiadomiony poprzez SMS-a lub e-maila i ma możliwość jej odbioru na dogodnej dla siebie poczcie.
"_ W obecnej kampanii oprócz kanału telewizyjnego planujemy zwiększyć swoją aktywność również w Internecie. Tam też przede wszystkim będziemy lokować nasze kolejne działania związane z paczkami. Poczta zamierza głośno mówić o swoich możliwościach _" - podkreśla Tomasz Malczewski.
Zaznaczył również, że jego firma "_ ma potencjał usługowy i biznesowy pozwalający skutecznie konkurować także na pozostałych polach rynku pocztowego. Wykorzystanie tego potencjału będzie możliwe tylko przy aktywnym wsparciu marketingowym _".