Play zmienia regulamin

Play zmienia regulamin

Play zmienia regulamin
Źródło zdjęć: © Play
14.07.2009 15:49, aktualizacja: 15.07.2009 09:35

Od 6. lipca P4 zmienia regulamin świadczenia usług. Przypadek Polkomtela nie będzie miał jednak miejsca i nie będzie można wypowiedzieć umowy bez zapłaty kary.

Od 6. lipca P4 zmienia regulamin świadczenia usług. Przypadek Polkomtela nie będzie miał jednak miejsca i nie będzie można wypowiedzieć umowy bez zapłaty kary - dowiaduje się TELEPOLIS.PL.

Klienci Play zaczynają otrzymywać, wraz z fakturami, informację o zmianach w regulaminie, które mają wejść w życie 30 dni od pierwszego dnia przyszłego okresu rozliczeniowego (czyli następującego po tym, w którym przyszła informacja o zmianach).

Zmiany dotyczą m.in. definicji okresu rozliczeniowego, wypłaty odszkodowania za przerwę w świadczeniu usług, zmniejszenia kary za rozwiązanie umowy proporcjonalnie do jej pozostałej długości, zmiany adresu korespondencyjnego.

Zmiany wynikają z potrzeby dostosowania regulaminu do przepisów obowiązującego prawa oraz wynikających z uwag Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, za których niewprowadzenie P4 zostało pozwane przez Urząd. .

Zgodnie z nowelą Prawa Telekomunikacyjnego, która weszła w życie 6. lipca, jeżeli zmiana regulaminu wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w tym również usunięcia niedozwolonych postanowień umownych, abonentowi lub użytkownikowi nie będzie przysługiwało prawo do rozwiązania umowy bez roszczenia odszkodowawczego i zwrotu przyznanej ulgi - proporcjonalnie do pozostałej długości umowy.

Zmiana regulaminu właśnie 6. lipca spowodowała, że przypadek Polkomtela, nie będzie miał miejsca.

Jak udało się dowiedzieć TELEPOLIS.PL, zarówno w PTC jak i Centertelu, od 6. lipca klienci podpisują nowe wersje regulaminów. Dotychczasowi klienci korzystają jednak ze starych. Jak zapewniali nas Andrzej Pomarański z PTC i Wojciech Jabczyński z Grupy TP, regulamin dla dotychczasowych klientów zostanie niedługo zmieniony, o czym zostaną oni poinformowani w zgodny z prawem sposób. Jabczyński dodał, że w Centertelu do dotychczasowych klientów i tak stosowane są nowe zapisy Prawa Telekomunikacyjnego, m.in. przy obliczaniu wysokości kary za zerwanie umowy, która nie jest już stała, a proporcjonalna do czasu pozostałego do jej końca.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)