Play otworzył call center w Szczecinie
22.05.2007 23:38, aktual.: 23.05.2007 10:13
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
21. maja w Szczecinie, z udziałem prezydenta miasta Piotra Krzystka, uroczyście zainaugurowana została działalność nowego telefonicznego Centrum Obsługi Klienta Play. To już trzecie telefoniczne Biuro Obsługi Klienta tego operatora.
Do tej pory klientów sieci obsługiwali konsultanci w Poznaniu i Warszawie. W biurze w Szczecinie pracować będzie początkowo 30 konsultantów. Play ma zamiar rozwijać filię w Szczecinie i zatrudniać nowych pracowników. Docelowo placówka ma zatrudniać około 300 osób z regionu.
Centrum Obsług Klienta w Szczecinie będzie integralną częścią ogólnopolskiego systemu Obsługi Klienta. Od 16. maja dotychczasowi abonenci, użytkownicy oraz potencjalni klienci Play, mogą uzyskać pomoc przez całą dobę w Obsłudze Klienta we wszystkie dni tygodnia, łącznie z weekendami i świętami. W godzinach 7-24 Obsługa Klienta odpowiada na każde zapytanie klienta, a w godzinach 24- 7 istnieje możliwość zablokowania kart SIM - w przypadku ich zagubienia lub kradzieży.
Partnerem biznesowym przedsięwzięcia jest Arvato Bertelsmann, firma specjalizująca się w rozwiązaniach typu _ call center _.