Papier fotograficzny w ofercie Black Pointa

Papier fotograficzny w ofercie Black Pointa

Papier fotograficzny w ofercie Black Pointa
06.11.2009 13:54

Firma Black Point, producent i dystrybutor alternatywnych materiałów eksploatacyjnych, rozszerza portfolio swoich produktów wprowadzając do oferty papier fotograficzny. - To pierwszy papier fotograficzny na rynku, który jest alternatywą dla ofert czołowych producentów - mówi Jacek Bryś, specjalista ds. produktu w Black Point. - Ma równie wysoką jakość, a jednocześnie niższą cenę - dodaje.

Do oferty Black Point weszły dwie linie papieru fotograficznego. W ten sposób firma uzupełniła gamę produktów przeznaczonych do drukowania zdjęć, które pozwalają użytkownikom obniżać koszty druku. Nowa pozycja w ofercie spełnia dwie doceniane przez użytkowników właściwości: wysoką jakość i korzystną cenę.

Obraz
© (fot. BlackPoint)

Nowy papier Black Point jest dostępny w dwóch rodzajach: Silver Edition i Gold Edition. Pierwszy wariant, Silver Edition, to rozwiązanie, które zapewnia ekonomiczne drukowanie zdjęć. Gold Edition ma wyższą gramaturę zapewniającą bardzo wysoką jakość wydruku zdjęć. Obydwa warianty papierów Black Point dostępne są w dwóch formatach: A4 i A6 i w dwóch rodzajach wykończenia: matowym i błyszczącym. W każdym opakowaniu znajduje się 25. więcej arkuszy niż w opakowaniach oferowanych przez konkurencję. Dodając do tego cenę niższą o około 35%, użytkownik, wybierający produkt Black Point, może zaoszczędzić ponad 50%.

W parze z atrakcyjną ceną idzie wysoka jakość. Nowe papiery zostały przebadane w niemieckich laboratoriach firmy Compedo. Produkty pomyślnie przeszły testy na: UV, blaknięcie, wodoodporność, wysychanie oraz odzwierciedlanie kolorów. Wysoka jakość papieru została potwierdzona certyfikatem. – To była ważna próba dla naszego nowego asortymentu – mówi Jacek Bryś. – Żeby uzyskać pozytywne wyniki, trzeba spełniać bardzo wysokie normy. I nasz papier je spełnił.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)