Panasonic: serwis w walizce

Panasonic: serwis w walizce04.02.2008 12:00
Panasonic: serwis w walizce
Źródło zdjęć: © AFP

Polski oddział koncernu Panasonic poinformował o uruchomieniu usługi Profi Plasma Service. Dzięki niej możliwe jest naprawianie większości usterek telewizorów plazmowych ( z wyjątkiem uszkodzenia panelu ) w domu klienta.

Obecnie najczęściej stosowanym rozwiązaniem jest dostarczanie uszkodzonego telewizora do centrum serwisowego, w którym usuwana jest usterka - problem w tym, że dostarczenie i naprawienie urządzenia zajmuje zwykle od kilku do kilkunastu dni. Panasonic zapewnia jednak, że od teraz naprawy "plazm" tej firmy będą trwały znacznie krócej.

W razie uszkodzenia, klient będzie mógł wezwać pracownika serwisu, który zjawi się u niego w mieszkaniu ze specjalną walizką serwisową i od ręki usunie usterkę ( koncern zapewnia, że dzięki modułowej konstrukcji telewizorów Panasonic serwisant jest w stanie rozwiązać zdecydowaną większość typowych problemów - z wyjątkiem uszkodzeń ekranu ).

_ "Profi Plasma Service uruchomiony przez Panasonic to pierwszy w Polsce program tego rodzaju. Konsumenci coraz częściej wybierają telewizory o dużej przekątnej ekranu. Duże ekrany są bardziej kłopotliwe w transporcie zarówno dla użytkowników, jak i dla obsługi serwisowej. Nasz program umożliwia sprawną naprawę w domu klienta, dzięki czemu będzie mógł szybko z powrotem cieszyć się oglądaniem najwyższej jakości obrazu telewizora plazmowego" _ - mówi Artur Sutuła, kierownik działu serwisowego Panasonic Polska.

Program wystartował od początku lutego. Wizytę serwisanta można umówić za pośrednictwem infolinii ( 022 338 11 11 ) lub na stronie http://www.panasonic.pl/profi . Pansonic zastrzega, że usługa jest bezpłatna dla użytkowników telewizorów objętych gwarancją, na obszarze 50 km od najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego.

Źródło artykułu:WP Tech
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)