Oscarowe "selfie" kosztowało Samsunga 20 mln dolarów
06.03.2014 09:30
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Zdjęcie Ellen DeGeneres z gali oscarowej wykonane Samsungiem Galaxy Note 3 pobiło na Twitterze rekord Baracka Obamy. Samsung wyłożył na kampanię aż 20 mln dolarów.
To zdjęcie widzieli już niemal wszyscy - stało się prawdziwym internetowym hitem, przekazanym na Twitterze już ponad 3,2 mln razy. Na "przypadkowym selfie" znalazły się takie gwiazdy jak Brad Pitt, Meryl Streep, Kevin Spacey czy Jennifer Lawrence.
Amerykańska gala rozdania Oscarów okazała się świetną szansą promocji marki dla Samsunga i koreański producent postanowił wyłożyć na kampanię rekordowe 20 mln dolarów - oszacowało Kantar Media. Oprócz lokowania produktu w czasie gali, na kwotę tę złożyła się też obecność Samsunga w blokach reklamowych, w których każde 30 sekund kosztowało 1,8 mln dolarów. Na potrzeby kampanii Ellen DeGeneres przeszła nawet kurs obsługi nowego Note'a 3.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Już oficjalnie możemy dzielić się grami na Steamie"