Opisz jak straciłeś pliki i wygraj nagrodę

Strona głównaOpisz jak straciłeś pliki i wygraj nagrodę
11.01.2009 10:30
Opisz jak straciłeś pliki i wygraj nagrodę

Jak opisuje serwis internetowy Dziennik.pl właśnie ruszyła ogólnopolska akcja informacyjna "Chroń swoje pliki". Jak zapowiadają autorzy projektu, celem akcji jest uświadomienie potrzeby tworzenia kopii zapasowych plików znajdujących się na dysku. Już wkrótce na uczelniach odbędą się cykle wykładów na temat poprawnej archiwizacji dokumentów, a w rozgłośniach radiowych usłyszymy ciekawe porady w specjalnie przygotowanych audycjach.

Jak opisuje serwis internetowy Dziennik.pl właśnie ruszyła ogólnopolska akcja informacyjna "Chroń swoje pliki". Jak zapowiadają autorzy projektu, celem akcji jest uświadomienie potrzeby tworzenia kopii zapasowych plików znajdujących się na dysku. Już wkrótce na uczelniach odbędą się cykle wykładów na temat poprawnej archiwizacji dokumentów, a w rozgłośniach radiowych usłyszymy ciekawe porady w specjalnie przygotowanych audycjach.

Jak podaje Dziennik.pl, w jednym przypadku utracenia danych z komputera na trzy winę ponosi człowiek. Choć obsługa komputera nie jest już nikomu obca, to wciąż wielu z użytkowników popełnia liczne błędy. Innymi powodami awarii mogą być przepięcia elektryczne, wirusy, lub szkodliwe oprogramowanie.

O skali problemu świadczą choćby wypowiedzi internautów na forach związanych z komputerami. Oto jeden z nich:

"Przypadkowo usunęłam wszystkie dokumenty z mojego dysku. Czy ktoś mi powie w jaki sposób mogę je odzyskać".

Aby do podobnych sytuacji dochodziło jak najmniej, powstała akcja informacyjna chronpliki.pl. Jej autorzy przypominają, że nie wszystkie dane można odzyskać. Dlatego właśnie warto robić kopie zapasowe i w odpowiedni sposób chronić swoje dane. Ponadto każdy uczestnik projektu dowie się w jaki sposób dokonać skutecznej archiwizacji danych.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.chrońpliki.pl - http://chronpliki.pl, na której to można wziąć udział w konkursie na najciekawszą "historię utraty swoich danych".

Już wkrótce na uczelniach odbędą się cykle wykładów na temat poprawnej archiwizacji dokumentów, a w rozgłośniach radiowych usłyszymy na ten temat specjalnie przygotowane audycje.

Źródło: Dziennik - http://dzienniik.pl

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)