Oceń obsługę w Orange i zgarnij nagrodę
Wojciech Jabczyński - rzecznik grupy TP poprosił czytelników swojego bloga o ocenę obsługi klienta w TP/Orange. Najlepsze wypowiedzi zostaną nagrodzone prezentami
21.03.2011 | aktual.: 21.03.2011 13:29
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wojciech Jabczyński - rzecznik grupy TP poprosił czytelników swojego bloga o ocenę obsługi klienta w TP/Orange. Najlepsze wypowiedzi zostaną nagrodzone prezentami.
- Pod koniec grudnia poprosiłem o napisanie, jaka usługa, promocja i oferta najbardziej przypadła Wam do gustu, a co powinniśmy poprawić. Odzew był świetny i dał wiele do myślenia. Kilka postulatów np. nowe pakiety netowe w prepaid, czy ACR, udało się zrealizować. Teraz chętnie poczytam, jak oceniacie obsługę klientów w TP/Orange - pisze na swoim blogu Wojciech Jabczyński.
Oczywiście, jak zaznacza autor postu, nie chodzi o to by wyżyć się za złe potraktowanie przez konsultanta. Celem jest zebranie jak najbardziej rzetelnej informacji o zaletach i wadach w całym systemie obsługi klienta grupy TP. Sugerowane przez użytkowników zmiany zostaną przeanalizowane i najbardziej sensowne rozwiązania będą wdrożone. Dzięki temu Orange i TP liczą na poprawę zarówno jakości obsługi, jak i kontaktów z klientami.
Wojciech Jabczyński nagrodzi 1. najciekawszy jego zdaniem wpisów drobnymi upominkami: piłką na EURO 2012, maskotkami Serce i Rozum, voucherami do Cinema City, koszulkami i plecakami Orange. Jeśli więc jesteście klientami sieci Orange lub TP, warto przemyśleć co wam się podoba, a co nie i podzielić się uwagami z rzecznikiem.