O nowych mediach i społeczeństwie sieciowym w Toruniu

O nowych mediach i społeczeństwie sieciowym w Toruniu

23.04.2009 13:15

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jak bardzo internet zmienia pracę dziennikarza? Dlaczego gazety umierają? Czy kryzys prasy zabije treści w sieci? Jak politycy wykorzystują nowe media do promowania swoich idei? Między innymi na te pytania odpowiedzą uczestnicy konferencji „Nowe media - społeczeństwo sieciowe” w Toruniu.

  1. i 23 kwietnia w toruńskim Hotelu Uniwersyteckim dyskutować będą teoretycy i praktycy nowych mediów z całej Polski. Pojawią się przedstawiciele wszystkich znaczących ośrodków akademickich, blogerzy oraz pracownicy mediów internetowych. W sumie blisko 70 prelegentów, którzy zaprezentują wyniki obserwacji i badań nowych mediów w pięciu panelach:

• nowe media a społeczeństwo sieciowe;
• nowe media a media tradycyjne;
• nowe media a polityka;
• nowe media a tworzenie się społeczeństwa obywatelskiego;
• nowe media w działaniu.

Obraz
© (fot. sxc.hu)

„Nowe media - społeczeństwo sieciowe”. to doskonała okazja by dowiedzieć się więcej na temat dziennikarstwa internetowego, blogosfery oraz perspektyw rozwoju mediów. Konferencja odbywa się już po raz trzeci, a jej organizatorem jest Zakład Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UMK.

Szczegółowy program konferencji oraz więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie www.nowemedia2009.umk.pl. Część ubiegłorocznych referatów dostępna jest na stronie: http://tv.umk.pl/?id=136#. Konferencja odbywa się pod honorowym patronatem Prezydenta Miasta Torunia oraz Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Patronami medialnymi są: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Wiadomości24.pl, Radio PiK, TVP Bydgoszcz, Radio Gra, Toruń24.tv, Dziennik Internautów, Media2.pl, Teraz Toruń, Głos Uczelni, Radio Sfera, UMK TV.

Konferencja jest współfinansowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (2)
Zobacz także