Nowy sposób na reklamę w internecie
Najnowsza edycja zdjęć lotniczych Łodzi na pierwszy rzut oka nie różni się niczym od innych. Przy ul. Łąkowej 11 można jednak natrafić na coś osobliwego – duży baner na dachu.
Autorem akcji jest łódzka Spółka Emapa, producent map cyfrowych. Emapa jest partnerem MGGP Aero, który jest dostawcą zdjęć lotniczych i skaningu laserowego w Polsce. Wiedziała zatem o planach wykonania zdjęć lotniczych.
- _ Postanowiliśmy tę wiedzę wykorzystać _ – wyjaśnia Marcin Maroszek, Menedżer Działu Marketingu Emapy. - _ Jak? Pomysł w zasadzie wykrystalizował się od razu. Z uwagi na specyfikę zdjęć, musiało być to coś dużego. Ze względu zaś na fakt, że nie był znany dokładny dzień nalotu (gdyż zawsze jest to uzależnione od pogody) – coś stosunkowo trwałego. Baner na dachu wydał nam się najlepszym rozwiązaniem – także dlatego, że było to coś, co mogliśmy zrealizować we własnym zakresie, niewielkim kosztem i w krótkim czasie. _
Efekty akcji Emapy można póki co oglądać na zdjęciach udostępnionych przez MGGP Aero, a być może wkrótce będą widoczne na jednym z mapowych portali internetowych. Jak podkreślają autorzy zdjęć, jest to „bardzo dobry i tani w realizacji pomysł na promocję przedsiębiorstwa".
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Gmail od teraz obsługuje załączniki do 10 GB"