Nowy sposób na reklamę w internecie

Nowy sposób na reklamę w internecie
Źródło zdjęć: © chip.pl

29.11.2012 11:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Najnowsza edycja zdjęć lotniczych Łodzi na pierwszy rzut oka nie różni się niczym od innych. Przy ul. Łąkowej 11 można jednak natrafić na coś osobliwego – duży baner na dachu.

Autorem akcji jest łódzka Spółka Emapa, producent map cyfrowych. Emapa jest partnerem MGGP Aero, który jest dostawcą zdjęć lotniczych i skaningu laserowego w Polsce. Wiedziała zatem o planach wykonania zdjęć lotniczych.

- _ Postanowiliśmy tę wiedzę wykorzystać _ – wyjaśnia Marcin Maroszek, Menedżer Działu Marketingu Emapy. - _ Jak? Pomysł w zasadzie wykrystalizował się od razu. Z uwagi na specyfikę zdjęć, musiało być to coś dużego. Ze względu zaś na fakt, że nie był znany dokładny dzień nalotu (gdyż zawsze jest to uzależnione od pogody) – coś stosunkowo trwałego. Baner na dachu wydał nam się najlepszym rozwiązaniem – także dlatego, że było to coś, co mogliśmy zrealizować we własnym zakresie, niewielkim kosztem i w krótkim czasie. _

Efekty akcji Emapy można póki co oglądać na zdjęciach udostępnionych przez MGGP Aero, a być może wkrótce będą widoczne na jednym z mapowych portali internetowych. Jak podkreślają autorzy zdjęć, jest to „bardzo dobry i tani w realizacji pomysł na promocję przedsiębiorstwa".

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Gmail od teraz obsługuje załączniki do 10 GB"

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)