Nowa linia pralko suszarek EVO od Candy

Nowa linia pralko suszarek EVO od Candy
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

24.11.2011 12:09

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Na rynek wchodzi właśnie nowa linia pralko suszarek EVO marki Candy. To rozwiązanie dla osób, które nie mają miejsca na rozwieszanie wypranych ubrań lub zdarza im się o tym zapomnieć. Urządzenia te rozwiążą także problem suszenia prania w czasie zimy.

Urządzenia posiadają 1. programów, w tym m.in. specjalny program do prania koszul, pranie wstępne, delikatne, ręczne, program prania wełny, a także możliwość prania w zimnej wodzie. Dla ubrań, które wymagają jedynie odświeżenia, dedykowane są programy krótkie 14’, 30’, 44’ oraz program szybkiego prania i suszenia 59’. Do wyboru mamy 3 poziomy suszenia (super suche, suche, do prasowania) z możliwością regulacji temperatury.

Przydatna jest także funkcja łatwego prasowania. Pralka odwirowuje równomiernie rozkładając wsad a następnie suszy bieliznę w delikatny sposób, że po jej wyjęciu z bębna należy ją tylko rozwiesić na wieszaku. Pralko suszarki EVO wyposażone są w system elektronicznego sterowania Fuzzy Logic. Kontroluje on parametry prania takie jak poziom wody, temperatura, obroty i obciążenie silnika oraz pobór wody. Dzięki tej autokontroli pralko suszarka dostosowuje zużycie prądu czy wody do załadunku.

Duże, umiejscowione wysoko drzwiczki z uchwytem w górnej części pozwalają wyjmować pranie bez nadmiernego obciążania kręgosłupa, a elegancki, intuicyjny wyświetlacz w wersji 3D, zapewnia czytelność ustawień parametrów prania.

Wprowadzone właśnie na rynek polski modele pralko suszarek Candy kosztują odpowiednio:

- EVO4W 2643D-S (wsad pranie 6 kg, wsad suszenie 4 kg, 1200 obr/min), cena: 2 999,00 zł
- EVOW 4653D-S (wsad pranie 6 kg, wsad suszenie 5 kg, 1400 obr/min), cena: 2 999,00 zł
- EVOW 4853D-S (wsad pranie 8 kg, wsad suszenie 5 kg, 1400 obr/min), cena: 3 249,00 zł

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (2)
Zobacz także