Nowa forma kontaktu telefonicznego z firmami
Do tej pory połączenia telefoniczne mogły być wykonywane jedynie za pośrednictwem telefonu - stacjonarnego lub komórkowego, bądź też komunikatorów internetowych. "Kliknij i dzwoń" jest usługą, która stanowi ciekawą alternatywę dla tradycyjnych form kontaktu
30.11.2010 | aktual.: 30.11.2010 14:22
Innowacyjny system komunikacji "Kliknij i dzwoń" umieszczony w witrynie sklepu internetowego lub też stronie firmowej pozwoli na sprawny przepływ informacji z odpowiednimi działami - infolinią, działem handlowym czy działem reklamacji. Klient bez konieczności opuszczania strony internetowej, bez wykorzystywania telefonu i przepisywania numeru może uzyskać połączenie telefoniczne z pracownikami firmy.
"Kliknij i dzwoń" udostępnia wszystkim zainteresowanym klientom rozmowy głosowe, które można przeprowadzać bezpośrednio przez daną stronę internetową. Wystarczy, że w wybranej sekcji własnej witryny umieszczony zostanie przycisk "Kliknij i dzwoń", a każdy odwiedzający ją użytkownik będzie mógł kliknąć w ikonę i połączyć się z daną firmą lub osobą prywatną. Rozmowy w tej usłudze są przekierowywane na wybraną linię telefoniczną, telefon komórkowy lub komunikator. Jedyne co jest potrzebne do odbycia konwersacji to słuchawki z mikrofonem oraz dostęp do internetu.
Dzięki technologii, jaką wykorzystuje "Kliknij i dzwoń", klient ma możliwość śledzenia wszystkich połączeń wykonywanych przez internet, dodatkowo już wkrótce operator udostępni nagrywanie rozmów oraz pocztę głosową.
Usługa może zostać wykorzystana zarówno przez firmy do kontaktów z klientami w celu informacyjnym, jak i właścicieli sklepów internetowych, pizzerii, księgarni i każdej innej działalności, gdzie wykorzystywany jest kontakt z klientem za pomocą strony WWW.
Firmy planujące zastosowań nową usługę będą się musiały zdecydować na wykupienie jednego z abonamentów, które kosztują od 390 zł do 4000 zł rocznie, w zależności od liczby dostępnych minut.