Neostrada zniknie z polskiego rynku

Neostrada zniknie z polskiego rynku

Neostrada zniknie z polskiego rynku
14.04.2009 11:14, aktualizacja: 14.04.2009 11:40

"Rzeczpospolita" informuje, że zarząd Telekomunikacji Polskiej zdecydował o likwidacji Neostrady. Marka ta zostanie zastąpiona przez usługi pod nazwą Orange.

Dziennik wyjaśnia, że już dziś Orange Internet dla domu oraz mobilny mocno zachęcają klientów. Marka ta obowiązuje w grupie France Telecom, w związku z tym TP zdecydowała się na likwidację Neostrady, mimo iż w ubiegłym roku była to jedna z najmocniejszych marek na rynku. Jej wartość oszacowana jest na 52. milionów złotych, a w ciągu ostatnich dwóch lat Telekomunikacja Polska wydała na jej promocję około 100 milionów złotych.

Obraz

_ Jeszcze na początku roku spekulowano, iż marka Neostrada zniknie w przeciągu kilku miesięcy. Plany TPSA potwierdził w marcu jej prezes – Maciej Witucki. Tłumaczył, iż „Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała”. Co to oznacza dla klientów? Mniej więcej tyle, iż usługa dostępu do Internetu będzie teraz świadczona pod marką Orange, zamiast pod marką TP – podobnie, jak to ma miejsce na innych europejskich rynkach, na których inwestuje France Telecom. Telekomunikacja Polska skupi się zatem na usługach połączeń stacjonarnych. Nie jest to pierwszy rebranding w grupie TP. Przypomnijmy, że jeszcze kilka lat temu komórkowa sieć Orange nazywała się Idea. Inni operatorzy także szykują się do zmian. Od dawna mówi się o zmianie marki Plus na Vodafone, a marki Era na T-Mobile, jednak jak do tej pory zmiana krajowych marek, na duże marki europejskie i światowe w tych dwóch przypadkach idzie raczej opornie. (przyp. WP) _

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (314)