Nawigacje Mio najpopularniejsze w Polsce

Zgodnie z danymi, których dostarcza najnowszy Raport GfK, Mio Technology zakończyło pierwsze półrocze 2009 r. z ponad 23% udziałem w rynku urządzeń do nawigacji, co zapewnia producentowi niekwestionowaną pozycję lidera w Europie Środkowo – Wschodniej. Raport GfK potwierdza również, że Mio zachowało najwyższą pozycję na rynku urządzeń do nawigacji w Polsce - w czerwcu udziały w sprzedaży wynosiły prawie 30% .

Nawigacje Mio najpopularniejsze w Polsce

„Tak wysoki wynik w naszym regionie to dla nas wyróżnienie i powód do dumy. 30% udział w rynku i pozycja lidera sprzedaży urządzeń do nawigacji w Polsce jest rezultatem naszej kilkuletniej pracy i ciągłych starań o najwyższą jakość produktu i wsparcia dla użytkowników. Sukces ten znaczy dla nas bardzo wiele, gdyż został osiągnięty w trudnych okolicznościach rynkowych. Stanowi dla nas świadectwo zasadności dotychczasowej strategii i podjętych decyzji biznesowych. Pozycja rynkowa zobowiązuje nas również do systematycznej i intensywnej pracy w przyszłości” – mówi Mariusz Manowski, Dyrektor Generalny oddziału Mio Technology, Polska.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)