Najbardziej lansiarskie komórki

Najbardziej lansiarskie komórki
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

14.09.2011 | aktual.: 06.03.2017 13:09

Telefon komórkowy to nie tylko narzędzie służące do komunikacji, źródło informacji, czy też odtwarzacz audio-video. W historii telefonii mobilnej powstało sporo modeli komórek, które były z powodzeniem wykorzystywane przez swoich właścicieli jako narzędzie do lansu. Oto niektóre z nich

iPhone

Można dyskutować na temat jakości, specyfikacji technicznej czy "niezasłużonej" pozycji tego telefonu na rynku, jednak jedno jest pewne - iPhone jest niekwestionowanym liderem wśród telefonów do lansu. Począwszy od premiery pierwszej serii, zdobywał on coraz większe grono swoich zwolenników, a premiery kolejnych wersji były wydarzeniami na światową skalę. Posiadanie komórki Apple'a jest postrzegane jako symbol przynależności do społeczności z literką "i" przed nazwą, a młodzież, aby zostać do niej włączoną jest w stanie zrobić naprawdę dużo... o czym pisaliśmy np. tutaj.

TK/JG/SW

1 / 11

Nokia 9210i Communicator

Obraz
© zdjęcie producenta

Cudo techniki idealne dla zapalonych fanatyków nowych technologii. Telefon wyposażony w funkcje, przeznaczone raczej dla komputerów niż urządzeń mobilnych. Umożliwiał, jako jeden z pierwszych w swoich czasach, dostęp do internetu oraz poczty email, oraz możliwość wysyłania faksów. Posiadanie Communicatora podnosiło "rangę" właściciela co najmniej do pozycji biznesmena.

2 / 11

Motorola V3

Obraz
© zdjęcie producenta

Motorola, jako pionier w produkcji telefonów z klapką, modelem V3 utwierdziła swoją pozycję na rynku. Model ten oraz jego kolejne wcielenia były do tego stopnia popularne, że chwilami na ulicach można było zobaczyć więcej użytkowników "klapkowców" niż klasycznych telefonów. Moda na V-ki sprawiła, że telefony, swoją budową sugerujące przeznaczenie raczej dla kobiet, były z dumą użytkowane przez przedstawicieli obu płci.

3 / 11

LG Prada

Obraz
© zdjęcie producenta

Telefon powstały przy współpracy LG z włoskim domem mody Prada skierowany jest głównie do kobiet. Jego wyjątkowy wygląd oraz jakość wykonania sprawiają, że doskonale prezentuje się w dłoni każdej pani.

Dla spotęgowania efektu, należy koniecznie nosić go wraz z innymi akcesoriami ze znaczkiem słynnego projektanta - torebki, buty, tudzież garsonki Prady będą doskonałym dodatkiem do naszego telefonu!

4 / 11

Nokia 8800

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeden z telefonów kierowanych raczej do kobiet. Styl obudowy oraz materiały, z jakich jest zbudowany sprawiają, że idealnie się nadaje do damskiej torebki.

5 / 11

Blackberry

Obraz
© zdjęcie producenta

Marka BlackBerry jest jednoznacznie kojarzona z biznesem. Choć mało popularna w naszym kraju - jest rozpoznawana niemalże przez każdego.

Jeśli naprawdę chcesz "przylansić" tym telefonem - powinieneś używać go jako drugiej słuchawki. Nie ma to jak człowiek w garniturze zmierzający szybkim krokiem do metra, rozmawiający przez iPhone'a i jednocześnie piszący na swojej "Jeżynce" - kwintesencja biznesowego lansu!

6 / 11

Motorola Aura

Obraz
© zdjęcie producenta

Telefon, promowany przez Davida Beckhama, został zbudowany z precyzją szwajcarskiego zegarka. Niecodzienny kształt aparatu oraz materiały z jakich został wykonany przyciągają uwagę oraz wzbudzają zachwyt. Idealne urządzenie do lansu...

7 / 11

Nokia N95

Obraz
© zdjęcie producenta

Jeden wielki lans. Nie dość, że telefon został wyposażony w nieprzeciętne, nowatorskie funkcje, to posiadał ekran przesuwany w dwie strony, ukazujący klawiaturę lub przyciski do obsługo multimediów. Pomimo wielkości oraz niedociągnięć w wykonaniu, swego czasu telefon wiódł prym wśród urządzeń będących obiektem westchnień młodzieży, a jego posiadanie niemalże stanowiło o statusie społecznym. Niestety, mimo że telefon był naprawdę dobry, upatrzyli go sobie "lansiarze" z wiejskich dyskotek, przez co wkrótce stał się dla gadżeciarzy tym, czym stare samochody marki BMW dla fanów motoryzacji - produktem, z którym wstyd było się pokazać, żeby nie zostać zakwalifikowanym jako przysłowiowy "wieśniak".

8 / 11

Lg Shine

Obraz
© zdjęcie producenta

Ekran telefonu niczym lustro umożliwia przejrzenie się w nim i poprawienie makijażu. Cecha ta dowodzi faktu, że aparat został wyprodukowany głównie z myślą o kobietach. Bardzo ciekawy design oraz błyszcząca obudowa sprawiają, że telefonem łatwo "zabłysnąć" w towarzystwie.

9 / 11

Nokia N97

Obraz
© zdjęcie producenta

Kolejny następca „kultowej” Nokii N95, który jako telefon do lansu wypromowali szczególnie czarnoskórzy raperzy zza oceanu. Komórka, a raczej urządzenie multimedialne, idealnie nadaje się jako narzędzie wspierające działalność biznesową. Daje ono możliwość sprawnego poruszania się po sieci oraz obsługi poczty email. Wyjęcie takiego "cacka" w komunikacji miejskiej z pewnością przyniesie przyjemne uczucie wywołania we współpasażerach "ukłucia" zazdrości.

10 / 11

Samsung Emporio Armani

Obraz
© zdjęcie producenta

Telefon stworzony dla modnych użytkowników. Posiada wbudowaną z boku obudowy diodę LED, która mieni się w różnych kolorach w trakcie połączenia. Urządzenie jest wykonane z wysokiej jakości materiałów oraz sygnowane logo Armani’ego. A która firma powoduje większe obroty na wiejskich targowiskach niż Armani? Przypadek?

11 / 11

Nokia 8110

Obraz
© zdjęcie producenta

Kultowy „banan” wywodzący się z Matrixa. Jeden z pierwszych telefonów typu slider. Po premierze pierwszej części serii „Matrix” zyskał bardzo wielu zwolenników, a znał go niemal każdy. Nowatorska, jak na swoje czasy, budowa aparatu czyniła z niego idealne narzędzie lansera. Warto zaznaczyć, że wzdychali do niego nie tylko studenci "polibudy" - telefon, tak jak sam film, stał się jedną z ikon kultury popularnej.

TK/JG/SW

telefonlgnokia
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (316)