Mobilking - w czołówce polskich operatorów wirtualnych

Strona głównaMobilking - w czołówce polskich operatorów wirtualnych
29.05.2008 12:36
Mobilking - w czołówce polskich operatorów wirtualnych

Starannie wybrana grupa docelowa, świetna kampania reklamowa,
męskie gadżety, dużo dobrej rozrywki i sportu oraz proste zasady – to
podstawy oferty MOBILKING

*Starannie wybrana grupa docelowa, świetna kampania reklamowa, męskie gadżety, dużo dobrej rozrywki i sportu oraz proste zasady – to podstawy oferty MOBILKING. Te atuty i jedne z najniższych stawek do wszystkich sieci przekonały do siebie Polaków. Mobiking pozyskał 45 000 aktywnych klientów w trzy miesiące od wejścia marki na rynek. *
Firma szybko uzyskał status największego i najbardziej znanego operatora wirtualnego (z ang. MVNO) w Polsce. Aktualnie MOBILKING zajmuje miejsce zaraz za czterema dużymi operatorami, dynamicznie wzmacniając swoją pozycję.

Celem firmy jest zdobycie 200 tys. klientów do końca 2008 roku. Pomoże w tym pierwsza duża akcja promocyjna związana z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej: dzięki specjalnemu serwisowi zarówno dotychczasowi i nowi klienci MOBILKING otrzymają wyniki wszystkich meczów EURO za darmo. Mocniejsze zaangażowanie w sportowe emocje to także konkurs FUTBOLMANIA i sponsoring Speedway Ekstraligi Żużlowej.

"_ Jesteśmy dumni, że MOBILKING w tak krótkim czasie zdobył zaufanie prawdziwych mężczyzn. Nasz sukces to dowód na to, że wirtualny operator może wejść na rynek w wielkim stylu, mieć duże plany i skutecznie je realizować. 45 000 klientów to dopiero początek, do końca roku będzie nas dużo więcej. _" – mówi Tomasz Rudnicki, Dyrektor Zarządzający MOBILKING.

Oprócz świetnie dopasowanej oferty kluczową role odegrała szeroka sieć sprzedaży. Startery i doładowania MOBILKING są dostępne w punktach obsługiwanych przez Kolporter, Lekkerland, TeleTorium, Connex oraz w sklepach sieci Żabka i Auchan. Liczba miejsc oferujących doładowania w całej Polsce ciągle rośnie i osiągnęła 40 000; zestawy startowe można kupić w ponad 25 000 punktów sprzedaży.

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)