Milion dolarów nagrody dla Google za reklamę w gazecie
Google Creative Lab otrzymał milion dolarów nagrody za „najbardziej kreatywną reklamę drukowaną”. Wyróżnienie przyznano za stronę promującą Google+.
Reklama Google’a to krótki opis Spotkania na Google+ pomiędzy Dalai Lamą i Desmondem Tutu. Finalistami w konkursie były również reklamy stworzone przez Ad Council oraz Team Detroit. Pierwsza z agencji odpowiedzialna była za reklamę organizacji Save the Children, druga zaś promowała zabawkę Nanoblock. Można je obejrzeć na witrynie www.usatoday.com/printcompetition.
Konkurs organizowany jest przez USA Today w związku z jego trzydziestą rocznicą. Reklamy biorące udział mogły być zarówno zupełnie nowe, jak i być częścią trwającej kampanii marketingowej. Jury oceniało reklamy na bazie trzech kryteriów: kreatywność i oryginalność, przekaz wizualny oraz czytelność.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Czy Google wykończyło osiołka?"