Media Markt Tour 2014 odwiedziło ponad 140 tysięcy osób
11 października w Nowym Dworze Mazowieckim zakończyła się trasa promocyjna sieci Media Markt pod hasłem "Media Markt Tour 2014". Przemierzając blisko 7000 kilometrów mobilny market odwiedził 67 miast w całej Polsce. Podczas tournée mieszkańcy mogli zapoznać się z najnowszymi trendami na rynku elektroniki użytkowej, a także skorzystać ze specjalnych stref relaksu i rozrywki.
13.10.2014 | aktual.: 14.10.2014 11:11
Rozpoczęta w maju bieżącego roku kampania promocyjna „Media Markt Tour 2014”, to odpowiedź lidera polskiego rynku sprzedaży RTV i AGD na potrzeby konsumentów mniejszych miejscowości, w których dostęp do najnowszych technologii jest często ograniczony. Mobilne miasteczko przygotowane przez Media Markt zachęcało potencjalnych klientów do wizyty w najbliższym sklepie stacjonarnym marki oraz zapoznania się z ciekawą ofertą, składającą się z ponad 10. 000 produktów dostępnych w sklepie internetowym mediamarkt.pl.
Przejazd truckiem po kraju to nasza pierwsza tego typu kampania promocyjna i dotychczas jedyna taka w Polsce. Dotarliśmy do każdego z 1. województw. Organizowane przez nas spotkania cieszyły się dużym zainteresowaniem mieszkańców. Mobilny market zaopatrzony w najnowszą elektronikę to świetne rozwiązanie, dzięki któremu mogliśmy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Odwiedzający mieli możliwość zapoznania się z marką, przetestowania najciekawszych nowinek technologicznych, dokonać zakupu gier, muzyki, filmów, jak również skorzystać z porady kompetentnych doradców – powiedział Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.
Starsi uczestnicy spotkania chętnie korzystali ze stref audio i relaksu. Mieli również okazję do sprawdzenia swoich umiejętności piłkarskich i wygrania nagród, strzelając do bramki Media Markt. Próbę podjęło ponad 20 000 osób. Dla młodzieży przygotowano strefy gier komputerowych, a także przestrzeń dedykowaną rozrywce, gdzie można było spróbować swoich sił w grach zręcznościowych. Ponadto dużym powodzeniem cieszyły się strefy urządzeń przenośnych – smartfonów, tabletów i laptopów, które przykuwały uwagę modnym designem i funkcjonalnością. Na najmłodszych czekały ciekawe gry i zabawy.