Marketing w Mediach Społecznościowych

Marketing w Mediach Społecznościowych

Marketing w Mediach Społecznościowych
Źródło zdjęć: © Facebook
23.11.2010 13:44

Zapraszamy do udziału w warsztatach Marketing w Mediach Społecznościowych, które odbędą się w dniach 2-3 grudnia 2010 r. w Hotelu Jan III Sobieski w Warszawie.

W programie, m.in. :
- Jak skutecznie budować wizerunek marki w serwisach społecznościowych
- Plusy i minusy obecności w social media - jak docierać do Klienta
- Jak skutecznie planować działania marketingowe w social media i mierzyć ich efektywność
- Jak efektywnie mierzyć amplifying internetowy
- Najczęstsze błędy przy planowaniu działań matketingowych w serwisach społecznościowych - jak ich unikać
- Kwalifikacja prawna komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych a ograniczenia i zakazy reklamy

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach:
- Coraz więcej firm w Polsce w swoich budżetach reklamowych ogromną część poświęca mediom społecznościowym. To dzięki nim możemy dotrzeć tam, gdzie nie wystarczają tradycyjne metody marketingowe.
- Podczas warsztatów dowiedzą się Państwo, w które narzędzia warto inwestować i jak skutecznie działać w środowisku, coraz bardziej kontrolowanym przez klientów.
- Doświadczeni praktycy - Tomasz Lipiński z mBanku oraz Dariusz Materek z Koloprtera, na bazie sowich doświadczeń pokażą jak skutecznie budować wizerunek marki w serwisach społecznoścowych, docierać do klienta, uniknąć błędów przy planowaniu działań marketingowych w serwisach społecznościowych oraz czy można się ustrzec przed czarnym PRem.
- Krzysztof Winnik oraz Michał Siejak z firmy NuOrder Group wskażą jak efektywnie prowadzić amplifying internetowy, jak zbadać efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych i wykorzystać ich siłę w działalności Państwa firmy.
- Doświadczony prawnik, dr Zbigniew Okoń z kancelarii dLK Korus Okoń Radcowie Prawni, odpowie na pytania: czy portale społecznościowe to atrakcyjny kanał komunikacji w marketingu poszczególnych kategorii produktów od strony prawnej, kto odpowiada za przekaz reklamowy.

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:

- Dyrektorzy, Kierownicy, Managerowie i Specjaliści, osoby decydujące o budżetach marketingowych w firmie
- Brand Managerowie, Product Managerowie
- Pracownicy działu sprzedaży
- Osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku marki, tworzenie nowych rozwiązań reklamowych
- Osoby odpowiedzialne za komunikację z klientem, kreację i mediowy przekaz
- Community Managerowie
- Przedstawiciele Agencji Interaktywnych i Reklamowych

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie