Maria Sharapova ambasadorem marki SonyEricsson

Maria Sharapova ambasadorem marki SonyEricsson

Maria Sharapova ambasadorem marki SonyEricsson
15.01.2008 08:23

SonyEricsson podpisał wyłączna umowę sponsoringu z tenisistką Marią Sharapovą na okres czterech lat. Zgodnie z umową Maria Sharapova została pierwszym ambasadorem marki firmy SonyEricsson na całym świecie.

Ta niezwykła i utalentowana Rosjanka, która w kwietniu tego roku skończy 21 lat, weźmie udział serii kampanii związanych z promocją marki a jej wizerunek zostanie wykorzystany również poza kortem tenisowym. Maria Sharapova będzie także uczestniczyć w pracach zespołu ds. projektowania produktów SonyEricssona związanych z wybraną gamą produktów i akcesoriów.

Ta umowa o działalność tenisistki poza kortem jest uzupełnieniem posiadania przez SonyEricssona rangi sponsora tytularnego _ WTA Tour _ na całym świecie, przez okres sześciu lat, który to kontrakt opiewał na 88 mln dolarów, a zawarty został w styczniu 2005 roku i jest największym kontraktem w historii kobiecego sportu.

_ Po siedmiu latach obecności SonyEricssona na światowych rynkach, nasza marka ewaluowała tak bardzo, że naturalne wydaje nam się zapewnienie jej światowego ambasadora. Będzie to kolejny etap w rozwoju naszej marki na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Wizerunek Marii, jako ikony, jej zdecydowanie, dynamizm, odnoszone sukcesy i urok osobisty, bardzo pasują do marki Sony Ericsson, która słusznie szczyci się innowacyjnym i niezwykle atrakcyjnym wzornictwem. Chcemy, aby nasza współpraca z Marią, posiadającą status gwiazdy rozpoznawalnej na całym świecie, połączona z naszym doświadczeniem w dziedzinie promocji marki oraz kreatywnością, dostarczyły klientom na całym świecie zupełnie nowych wrażeń. Mimo tego, iż wielu ludzi zna mnie jako tenisistkę, mam wiele pasji także poza sportem. Interesuję się modą, muzyką, filmem i projektowaniem. Współpraca z Sony Ericsson pozwoli mi te pasje jeszcze bardziej rozwijać _ - powiedziała Dee Dutta, szefowa marketingu SonyEricssona.

_ To naprawdę niezwykle ekscytujące móc pracować z nowoczesną marką, jaką jest SonyEricsson, która cieszy się wielkim uznaniem w branży show-biznesu _ - powiedziała Maria Sharapova.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)