Mały jubileusz Serca i Rozumu

Mały jubileusz Serca i Rozumu

Mały jubileusz Serca i Rozumu
Źródło zdjęć: © Telekomunikacja Polska SA
09.08.2011 13:10, aktualizacja: 09.08.2011 14:54

Rzecznik prasowy Telekomunikacji Polskiej, Wojtek Jabczyński, poinformował na swoim blogu, że Serce i Rozum obchodzą mały jubileusz. Obecny w przekazach marketingowych duet TP nagrał 20 spot reklamowy.

Podczas 1. miesięcy obecności na rynku Serce i Rozum stworzyli jeden z bardziej rozpoznawalnych postaci reklamowych w mediach. W tym czasie dwóm bohaterom skutecznie udało się ocieplić skostniały wizerunek Telekomunikacji Polskiej.

Obraz
© (fot. Telekomunikacja Polska SA)

Rozpoczęta w telewizji i prasie, rozszerzona o radio i outdoor w końcu trafiła do Internetu i na najważniejsze i najpopularniejsze serwisy społecznościowe. Najważniejszymi elementami akcji okazały się serwisy Facebook i YouTube oraz przeprowadzane na nich akcje viralowe.

Spot parodiujący reklamę Netii czy Pieprz i sół okazały się sporym sukcesem. Ten drugi w serwisie YouTube został odsłonięty ponad 800 tys. razy, a ponad 7 tys. osób udostępniło film na swoim profilu na Facebooku.

Filmy z serii Serce i rozum doceniają nie tylko widzowie, ale również fachowcy w branży. _ Kaszpirowski _ otrzymał złoto, natomiast _ Pieprz i sól _ srebro w Polskim Konkursie Reklamy. Za pierwszy odpowiadała agencja Adv.pl, natomiast za drugi agencja Publicis.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)