Mały jubileusz Serca i Rozumu
Rzecznik prasowy Telekomunikacji Polskiej, Wojtek Jabczyński, poinformował na swoim blogu, że Serce i Rozum obchodzą mały jubileusz. Obecny w przekazach marketingowych duet TP nagrał 20 spot reklamowy.
Podczas 1. miesięcy obecności na rynku Serce i Rozum stworzyli jeden z bardziej rozpoznawalnych postaci reklamowych w mediach. W tym czasie dwóm bohaterom skutecznie udało się ocieplić skostniały wizerunek Telekomunikacji Polskiej.
Rozpoczęta w telewizji i prasie, rozszerzona o radio i outdoor w końcu trafiła do Internetu i na najważniejsze i najpopularniejsze serwisy społecznościowe. Najważniejszymi elementami akcji okazały się serwisy Facebook i YouTube oraz przeprowadzane na nich akcje viralowe.
Spot parodiujący reklamę Netii czy Pieprz i sół okazały się sporym sukcesem. Ten drugi w serwisie YouTube został odsłonięty ponad 800 tys. razy, a ponad 7 tys. osób udostępniło film na swoim profilu na Facebooku.
Filmy z serii Serce i rozum doceniają nie tylko widzowie, ale również fachowcy w branży. _ Kaszpirowski _ otrzymał złoto, natomiast _ Pieprz i sól _ srebro w Polskim Konkursie Reklamy. Za pierwszy odpowiadała agencja Adv.pl, natomiast za drugi agencja Publicis.